2010. április 22., csütörtök

Csütörtök

Ma nagy nap volt, ma egy éve lettem anyuka. :))) A szülinapi buli majd szombaton lesz, így azért nagy ünneplés ma nem volt, de Kismaci kapott a pici muffint egy tüzijátékkal az ebédkéje után. :)))
Ma egy éve 85 kg voltam, de szülni tuti, hogy 100 kg felett mentem. Három héttel a szülés előtt mért utoljára a dokim, akkor 96 kg-t mutatott a mérleg. Én pedig bevallom, hogy utána már nem mertem mérlegre állni, mert nem akartam látni azt, hogy esetleg 100-al kezdödjön a szám. Szépen ki voltam gömbölyödve, de mivel első terhességem volt, úgy voltam vele, eleget fogyókúráztam már az életemben, a 9 hónap alatt nem szeretném figyelni, hogy mit mikor eszek... eleve még volt túlsúlyom, mikor két csíkos lett a teszt és szépen lassan jöttek felfelé a kilók, ahogy nőtt Kismaci a hasamban. :)))
Ma reggel a mérleg 67,5 kg-t mutatott, ami majdnem 20 kilóval kevesebb a tavalyi énemnél. :) Ügyes vagyok, büszke vagyok magamra, csak így tovább!!! :))) A következő célom a 65 kg, aztán talán a 60. Majd meglátjuk, még van bőven zsírpárna, amit le kell dolgoznom.
Ezért ma tornáztam egyet reggel, akkor 100 hasprés és 100 lábemelés volt, aztán most 20 percet este, a Réka napi 20 percből a popófeszesítőt, de ez még mindig brutális és sokszor nem bírom tartani a lábam, olyankor kicsit könnyítek a feladaton, hogy azért valamit csináljak. Futni nem voltam ma, mert inkább családi programot tartottunk Kismaci szülinapja alkalmából. :)) majd holnap, mert M. csak este 6-ra megy.
Kaja ügyben csak pici édesség csúszott be, reggelire két pufirizst ettem körözöttel, tízórai kimaradt, mert cipőt kerestünk Kismacinak, ebédre M. csinált marhasteaket serpenyős vegyes zöldséggel (paprika, lilahagyma, fokhagyma és kb. 3 pici krumpli karikázva), fincsi volt. Délután egy nagy parkban és annak játszóterén voltunk, így az uzsi is kimaradt, illetve egy cola zero volt, vacsira pedig két pufirizst ettem körözöttel, két szelet vékony sonkát és kb. 5 dkg vegyes sajtot.
Kismaci muffinját elosztottam háromfelé, abbol ettem én is, ő is és apukája is. :))) Ennyi belefért a napba.
Már hül a hűtőben a vegyes gyümiturmix (alma, graipfruit és narancs), de majd megprobálom még a répát is bele, az mondjuk még izlik is magában is. Holnap reggelire tervezem inni és tízóraira futás után.
Fotózni majd hétvégén fogunk, lemerült az aksija a gépemnek és a töltőt majd hétvégén hozzák anyáék... így a mai kisszülinapot sem tudtuk megörökíteni, de a lényeg úgyis a szombati lesz. :))

Nincsenek megjegyzések: