2010. április 7., szerda

Húsvét után

Itt vagyok, nem vesztem el... rossz pénz nem vész el. :)))) A húsvétot túléltem, de egy kg-t híztam. :))) Ma reggel megint 69,4 kg voltam. Rosszabbra számítottam, így meglepetésként ért, hogy maradtam 70 kg alatt, jupppiiiii!!!!
Viszont mától újra odafigyelek a kajálásra és a sportolást is újra beiktatom a mindennapokba. Holnap jó lenne lejutni futni is, bár már délután óta fáj a fejem, remélem hogy nem lesz belőle migrén, mert sajnos már tiz éve szenvedek ezzel a fránya migrénes fejfájással és mindig a lehető legrosszabbkor érkezik... holnap pl. a születésnapunk lesz, jó lenne migrénmentesen ünnepelni. :((
Ma délelőtt végigcsináltam a Rubint Réka edzéskártyás alsótest programot, holnap felsőtestet is szeretnék és futást is. :)) Ma kaptam egy meghívót egy május végi futóversenyre, van 5 és 10 km-es táv. Elindult a bogár a fejemben, hogy az 5 km-es távot meg kellene próbálni lekocogni. Na, nem az aranyéremre vágyok, de egyszerűen szép lenne kitűzni célnak, hogy lefutom, lekocogom a távot és elmondhatom, hogy megcsináltam. :))) szóval most jár az agyam, de még ki kell találni, hogy össze tudom e szervezni valahogy a bébiszitterkedést is Kismacinak, míg én távol lennék...
Holnap még egy kis kilengés lesz a kaja terén, mert azt találtuk ki Macival, hogy nem csinálok tortát a szülinapunkra (egy napon születtünk), hanem délelőtt veszünk husit és bekeverünk egy adag tatárbifszteket és este azzal ünnepeljük meg, hogy megint egy évvel öregebbek lettünk. :))) Úgyhogy majd napközben nem eszek nagy dolgokat, bár este sem fogom magam halálra enni, de azért egy-két szeletkét muszáj leszek enni. :))) Már vettem teljes kiörlésű toast kenyeret, mégse fehér kenyérrel bűnözzünk. :)))

Nincsenek megjegyzések: