2010. április 10., szombat

Migrénes szülinap

Nem vesztem el, csak elkapott a szokásos migrén és a lehető legjobbkor időzített, mert a szülinapomkor is estére durva lett. :((
Úgyhogy már pontosan nem is emlékszem, hogy az elmúlt napokban miket ettem, az biztos, hogy igyekeztem odafigyelni újra a kajálásra. 6 után már nincs kaja, ezt tartom megint és nagy zabálások sincsenek.
A szülinapkor este 7 körül ettük a tatárbifszteket, de teljes kiörlésű toast kenyeret vettem, ami ugyanolyan finom szerintem, mint a fehér kenyér. :)) és meglepődve tapasztaltam másnap, hogy a mérleg újra 68,8 kg-t mutatott, tehát újra a csökkenés útját járom. :)))
Csütörtökön voltam lent kocogni is, most nagyon jó formában voltam, kb. 40 perc alatt lefutottam a három kört a tónál, ami elvileg olyan 4,5 km és összesen sétáltam kb. 5 percet a három kör alatt. És olyan jó volt úgy futni, hogy nem fájt a térdem. :)))
Esténként minden nap csinálok 100 lábemelést és 100 hasprést, tegnap pedig felsőtestre súlyzóztam, főleg a karomra csináltam gyakorlatokat, mert az nagyon lötyi, mint ahogy Valaki már írta is. :)))
Ma még egyenlőre nem ugrabugráltam, mert még mindig fáj a fejem, sajnos nálam egy migrén ált. három napig tart, úgyhogy talán holnap már lejutok kocogni újra, legalábbis remélem...
Joyo, köszi a szülinapi köszöntést! :)))

Nincsenek megjegyzések: