2010. április 20., kedd

Hétfő-kedd

Nem jo, hogy nem mindig érek ide naponta, mert így hajlamos vagyok elfelejteni, hogy miket ettem az elmúlt napokban. :((( De most, hogy itt a szép idő, tavasz, sokat vagyunk lent Kismacival és mivel már csak egyszer alszik napközben, igy nem sok időm van, próbálok akkor tornázni, ebédelni, rendet rakni, szóval mindent akkor csinálni...
DE ma lent voltam futni, mert M. csak este 6ra megy és a délelőtt a fiúké volt, kettesben csavarogtak lent.
Tegnap teljesen pihinap volt, még felülést, lábemelést sem csináltam, viszont egész délután egy óriási parknak a játszóterén voltunk az itteni magyar lányokkal és gyerkőceikkel. Szuper volt, Kismaci is élvezte nagyon!!!
Tegnap reggelire kettő pufirizst ettem vékony párizsival, a másikat pedig vékony sonkaszelettel, retekkel, tízóraira egy müzli szeletet vettem, mert épp lent voltunk. Ebédre pácoltam be előző este csirkemellett mustáros, fokhagymás olajba és azt sütöttem ki, nagggggyon finom lett. Hozzá párolt zöldséget ettem (brokkoli, kukorica, karfiol) és anya féle fincsi káposztasalit. Uzsonna nem volt, egy emotion ásványvizet ittam meg, új ízesítésűt, ribizli almást, fincsi volt. :))) Vacsira pedig vettem pulykapárizsit, abbol ettem pár szeletet bresso kis sajtdarabkákkal.
Ma reggelire vettem megint tonhalpástétomot, azzal kentem meg a pufirizst, tízóraira pár szem epret ettem, ebédre pedig M. főzött, tonhalas, paradicsomos teljes kiörlésű tésztát. Finom volt, tudtam volna még enni egy tányérral, de kibírtam, hogy egy után stop volt! :)))
Ma reggel már meg volt a napi 150 lábemelés és 150 hasprés is, ezután futottam le a 4,5 km-t. De ma elég nehezen ment, többször sétálnom kellett, mert beszúrt a levegő a vállamnál...tuti, rosszul vettem a levegőt, pedig figyelek rá elvileg.
Este még szeretném a réka napi 20 percből a felsőtestet végigtornázni, hogy a karom szépen formálódjon.
Tegnap mérlegelés volt reggel: 68,1 kg-t mutatott, tehát 0,7 kg ment le múlt hét óta. :))) Haladok, haladok....
és amin még észreveszem nagyon, hogy fogytam sokat: a pizsamám leesik rólam!!!!!! :)))) Egy H&M-es, hello kittys pizsim van, imádom, elvileg L-es, de ezek elég nagy méretezésűek. Most már rendesen meg kell kötnöm a derekánál, mert különben leesne rólam. :)))) Ha így haladok, nyárra tényleg ruhatárcserére lesz szükségem!!!

Nincsenek megjegyzések: