2010. április 26., hétfő

Hétfő, szülinapozás után

Jó gyorsan eltelt a hétvége, megünnepeltük Kismaci első születésnapját, nagyon jól sikerült minden!!!
Szombaton délelőtt jöttek anyáék + a tesóm, paprikás krumpli volt ebédre, abbol egy kis adagot ettem. Reggelire pufirizs szelet volt (kettő db.) sovány sonkával és uborkával, aztán délután kis bűnözés, de egyszer egy éves a fiam. :))) Csináltam magunknak egy almás-babapiskótás tortát, amilyen a mi szülinapunkon volt, de úgy, hogy teljes kiörlésű volt a babapiskota és cukor helyett édesítővel ízesítettem. Fincsi lett nagyon.
A vendégeknek volt anya féle fasirtgolyócska, töltött husi, nagyi féle sajtos rúd, almás süti és macskaszem (túrós-meggyes). Én a fasírtgolyókból ettem ubival, az nagyon fincsi volt. Mivel délután kezdődött és én is csak csipegettem, míg a vendégek itt voltak, így estére lettem éhes, akkor megengedtem magamnak még pár fasírtgolyót és sütit, mától ilyenek már úgyis tiltólistások. :)))
Szombaton nem volt semmi torna, de vasárnap norbi kick boxot csináltam + pár felsőtest gyakorlatot és 200 lábemelést és 150 felülést. :)))
Vasárnap lasagne-t csináltam ebédre anyáéknak, de én kb. négy fasirtgolyót ebédeltem káposztasalival, valahogy nem kivántam a lasagnét. Paradicsomos husgombócot akartam csinálni, de reggel vettem észre, hogy nincs tojás a gombócokhoz, így a b terv lett a lasagne. De azért az is ízlett nekik. :))
Vacsira csak két szelet pufirizst ettem párizsival és uborkával és délután egy fél almát.
Ma reggel ráálltam a mérlegre, a szokásos hétfői méricskére: 67,4 kg!!!!! :)))) Megint ment lejjebb, annyira boldog vagyok!!!! Most az a nagy álmom, hogy május 8-ra, mikor osztálytalálkozóm lesz, jó lenne 65 k-nak lenni.... talán elérhető cél, de mindenképpen a közelében leszek szerintem!!
Viszont szerdán vennem kell pár nadrágot magamnak, mert Kismaci szülinapján rendesen bajban voltam, hogy mit vegyek fel... minden gatyám nagy rám!!! ilyen sem emlékszem, hogy volt e már, hogy 1 db gatya legyen csak jo rám, az, amit egy honapja vettem, a 40-es, ami már lötyög!!!! Most úgy bánom, hogy elpakoltam a régi, nagyon régi cuccaimat, mert kiváncsiságból belebújnék egy-kettőbe, hogy most hogy állnának rajtam. De mindegy, M. már látta, hogy mennyire szenvedek, mert semmi nem jó rám, minden nagy, azt mondta, hogy menjek és vegyek magamnak pár göncöt. :))) Én pedig, mint szófogadó feleség, szerdán megyek és veszek magamnak pár gatyát... :))))

És a végére két kép:

Tavaly nyáron


Most szombat este Kismacival:


A különbség kb. 18 kg... :)))

1 megjegyzés:

Bogesz írta...

Simán elmennék melletted a régi képen... ezt még nem is láttam, vagy nem emlékszem! :)