2010. április 11., vasárnap

Hétvége

Sajnos rendesen elkapott a migrén, még ma reggel is voltak "utófájásaim", úgyhogy az elmúlt napokban sok sport sajnos nem volt. :(( amennyire mozogni tudtam, csináltam pár felülést és lábemelést és tegnap picit súlyzóztam a karomra. De sajnos csak ennyi volt, örültem, hogy élek. És a hab a tortán, hogy ma még meg is jött.... úgyhogy hurráááá.... :(
DE holnap reggel készülök kocogni, addig majd Maci vigyáz a fiára, és csak utána megy dolgozni, mivel 11-re megy csak. Már csak azt remélem, hogy kicsit jobb idő lesz, mint ma volt, mert ma többször is esett az eső, utána kisütött a nap, igazi áprilisi idő volt. Úgyhogy a terv az, hogy reggel futás.
Muszáj is a héten újra odafigyelnem a kajára és a sportra, mert kicsit elszaladt velem a ló. Észrevettem, hogy most 70 kg alatt már lazábbra vettem a dolgokat, ami egyik oldalon oké, de a másikon nem jó, mert már olyan ügyesen kibírtam, hogy pár dolgot nem ettem és fogytam. Nem szeretnék megállni 68 kg-nál, még jó lenne legalább 5-öt leadni valahogy, akkor már elégedett lennék magammal. Így is büszke vagyok, hogy idáig eljutottam és már sokkal jobb érzés belenézni a tükörbe, de még nem az igazi. :))) Szeretném, hogy újra jól érezzem magam a ruháimba, hogy ne kelljen behúzkodni a hasamat a fotókon és hogy újra felvehessek rövidebb szoknyákat a nyáron. :) Sikerülni fog, az eddigi eredmények majd erőt és kitartást adnak a továbbiakhoz is!!!!!!
Ma isteni almatortát csináltam főpróbának, Kismaci születésnapjára gondoltam majd ezt megcsinálni és kipróbáltam a mi szülinapunkra is, hogy milyen íze lesz, milyen bonyolult megcsinálni stb... ééééés nagyon jó lett. Egyszerű, sütés nélküli és kicsit alakítva a recepten még majdhogynem fogyókúrabarát is. :)))

Íme egy szelet belőle:

Nincsenek megjegyzések: