2010. április 14., szerda

Új torna

Tegnap kipróbáltam a Réka napi 20 perc videóból a combfeszesítő részt, hááááát rendesen izomlázam lett mára. :)))) De jól esett. Úgyhogy így tegnap egyszer végigcsináltam ezt a 20 perces combos részt, és még ráhúztam 100 hasprést és 100 lábemelést. Nagyon fitt voltam. :)))
Amit sajnos még nem tudok nagyon csinálni, de próbálom gyakorolni, az a fekvőtámasz... sosem voltam jó belőle, most sem tudok egyet sem szabályosan csinálni... illetve semennyire sem tudom tartani magam, pedig jó lenne, mert ez is feszesít(ené) a kart, ami sajnos nagyon lötyi. :((( De holnap megint csinálok felsőtest gyakorlatokat...
Kaja ügyben tegnap nem volt nagy durranás, reggelire két szeletke barna magvas kenyeret ettem párizsival és sonkaszelettel, ebédre egy minitányér paprikás krumplit, tízóraira és uzsira egy-egy tejeskávét ittam és vacsira három szelet párizsit ettem Kismacival és egy fél szelet gouda sajtot.
Ma fincsi cukkinikrémlevest főztem holnap ebédre, ahhoz képest, hogy nem szeretem a cukkinit nagyon, ez a leves egészen ízlik. :))))) Majd este beszámolok róla, hogy Kismacinak is mennyire ízlett.
Most jó éjszakát mindenkinek! :))

Nincsenek megjegyzések: