2010. április 18., vasárnap

Izomláz

Ma szinte minden testrészemben izomlázam lett, a karomban a fekvőtámaszok miatt, a hasamban a hasizom gyakorlatok miatt, mert most emeltem 50 darabbal, és estére a combomban is lett, a kocogástól. :)))
Végre lejutottam délelőtt futni, és nagyon büszke vagyok magamra, mert most már nagyon minimális sétával sikerült a három kört lefutnom. Kényelmes tempóban, zsírégető pulzustartományban. Jól esett nagyon!!!! :)) A három kör kb. 4,5 km.
Ma volt itt nálunk a városban a nagy marathon futás... 40 km. Azért attól még messze vagyok, de egy barátunk indult és 3 óra 40 perc alatt futotta le úgy, hogy kb. 10-12 hete kezdett el készülni igazán rá. Azt mondta, hogy az első 20-25 km még elment, de aztán már nagyon szenvedett a végéig. De megcsinálta, le a kalappal előtte!!! Én még a kisfutóversenyen is agyalok, a 10 kilométeren... azt hiszem, maradok hobbi kocogó. :)))
Kaja ügyben tegnap megengedtem magamnak egy bűnözős napot, mert a német megasztár döntője volt és nagyon drukkoltam az egyik versenyzőnek, úgyhogy popcornt csináltam és kis nasi is lecsúszott ESTE... de néha kell, mert igy jobban bírom a többi napon az elvonást. :))) Nagy örömömre az a srác nyert, akinek drukkoltam, így nem ment kárba a boldogsághormon. Hahaha... :)))
Tegnap a szokásos hasprés és lábemelés gyakorlatokat felemeltem 150 darabra (több részletben persze) és délelőtt még végig tornáztam a Norbi kick box videót. Délután még gyakoroltam a női fekvőtámaszt, haladok, haladok. :)))
Végül megcsináltam a salit is, azt ettem délután, volt benne jégsali, paprika, lilahagyma, mozarella, uborka, vékony sonka. Fincsi volt nagyon, holnap is szerintem azt csinálok a csirkemellhez, amit most bepácoltam mustáros, fokhagymás pácba. Majd kisütöm a csirkecicit és mellé salit eszek. Vissza kell szoknom a zöldségekre, salikra, tudom!
Ma reggelire két szelet puffasztott rizsszeletet ettem párizsival és gouda sajttal, a tízóraim egy alma. Ebédre két kis szelet zöldséges rétest ettem, uzsira egy kávét zabfalatra emlékzetető keksz darabokkal. Vacsira megint két pufi rizstábla volt philadelphia krémmel, pestossal, fincsi nagyon. :))) Ma ennyi volt a kaja, és napközben egy-két kölesgolyó, amit nem tudok kikerülni Kismaci tukmálása elől. :)))
DE futottam délelőtt 40 percet, ami jól esett, utána csináltam tricepsz feladatokat és megint pár női fekvőtámaszt gyakoroltam, és este még meg volt a szokásos hasprés és lábemelés. Fitt és hulla lettem. :))))
Holnap futás nem lesz, mert M. egész nap dolgozik, majd kedden jutok le. Holnap szerintem csak Réka edzéskártyái lesznek, vagy még kitalálom.
És holnap reggel mérleg, kiváncsian várom... :)))

Nincsenek megjegyzések: