2010. április 21., szerda

Szerda

Na, ma ideértem még este, most tornáztam egy 20 perces Réka combfeszesítő részt a napi 20 perc dvd-ről. Lesz izomláz reggelre, az tuti. :) Pedig holnap futni is készülök, mivel M. szabadnapos, juhuuuuu!!!
Vettem L-carnitint is, bár vaksi voltam a DM-ben és oda kellett hivnom egy eladót, aki odahívott egy kolléganőt, így hárman keresgéltük, mire kiszúrta a szemünket a doboza. :))) Holnap be is vetem majd a futás előtt, égjenek a zsírok!!!! :))
Kismaci fürdetése előtt még csináltam 150 lábemelést és 150 felülést, így ma is szorgalmas voltam.
Kaja ügyben kicsit elmaradtam, mert ebédkor pont egy ismerősömnél voltam, aki műkörmözni tanul és modellkedtem neki, ugyhogy az ebédidőt tulajdonképpen átkörmöztük és utána átdumáltuk. De reggelire kettő kicsi szelet rozskenyeret ettem saját készítésű körözöttel (sovány túró, zsírszegény tejföl, pirospaprika, hagyma, só, bors) és isteni lett. :))) Tízóraira kicsi danone aktiviát ettem és mivel már annyi ismerősöm áradozott a dm-es mézes tallérról, ma vennem kellett egy csomaggal megkóstolni, de inkább elajándékoztam a körmös barátnőmnek, mert nekem ez már nagyon édes volt. Brutális édes, nem is esett jól... lehet, hogy kezdek kigyógyulni a nasiimádatból??? :))))
Na, aztán ebéd ugye.... az elcsúszott és mivel anyósom vigyázott Kismacira, igy nem is igyekeztem haza, ez az ő napjuk. De csak meki volt az utamban, viszont kibírtam, hogy nem a kedvenc big mac-emet egyem, hanem cézár salátát grillezett csirkemellel és a pirotosdarabkákat nem ettem meg!!!!! ja és nem is az egész csomag öntetet öntöttem rá, tehát igyekeztem kihozni a legjobbakat a mai mekis ebédemből. :))))
Délután 5-kor volt a vacsoránk, két szelet puffasztott rizst ettem a saját készítésű körözöttel, mert még mindig nagyon finom. :))))
És ma vettem a boltban graipfruitot és narancsot, holnap majd csinálok belőlük gyümölcslevelet és azt fogom inni. De a zöldséglevekre még mindig nem tudok gondolni sem... brr..... :))))
Ja és köszönöm Wellness ezt a mézes tallér receptet, ki fogom majd probálni, finomnak hangzik!!!! :)))

Nincsenek megjegyzések: