2010. április 13., kedd

Új hét, kevesebb kilók

Tegnap megint ráálltam a mérlegre reggel és 68,8 kg-val kezdtem ezt a hetet. Vasárnap meg is jött, úgyhogy tuti az is kicsit fogott a kilókon picit, de most újra a régi vagyok, odafigyelek a kajálásra, születésnap is kipipálva, már csak az esőnek kellene elállnia, hogy futni is tudjak. Addig is maradnak a torna videók.
Tegnap reggelire még az almatortábol ettem egy szeletet, ebédre csak szendvicset csináltam, mert Maci vett egy fincsi barna, magvas, répás kenyeret és meg akartam kostolni, de mivel tortát reggeliztem, igy ebédre osztottam be a két szelet kenyeret párizsival. Vacsira Kismacival falatoztam pár szelet párizsit, egy fél szelet gouda sajtot és egy danone natur activiát. Napközben egy tejeskávét ittam és néha nem tudom kikerülni, hogy ne egyek Kismaci kölesgolyóiból, mert most az a legújabb "tudománya", hogy a szánkba dugdossa őket, hogy mi is együnk vele. :))))
Tornázni is tudtam végre egy jót, Norbi betyár tréningjét csináltam végig és utána a Réka napi 20 perces tornái közül a felsőtest programot. Jóóóól el is fáradtam. :)))

Nincsenek megjegyzések: