2010. április 17., szombat

Hétvége

Köszönöm a tippet a kajával kapcsolatban, igyekszem több zöldséget és gyümölcsöt enni, tudom hogy ezt nem jól csinálom. :( Tegnap már legyűrtem két darab almát tizóraira, de még mindig nem a kedvencem.
Ma pedig majd veszek jégsalit, uborkát és csinálok egy kis salátát is délutánra. Kenyeret most megint nem eszek, reggelire is puffasztott rizstáblát ettem, kettőt, párizsival és sovány sajttal.
A tejeskávé az egyetlen finomság, amiről nehezen tudok leszokni, bár vannak napok, mikor valahogy elmarad, tehát annyira még nem vagyok függő tőle. :)))
Tegnap elég nyűgös volt Kismaci, így én is le voltam strapálva és nem sok kedvem volt tornázni. Régen ilyen napokon tuti, hogy édességgel vígasztaltam magam, de most kibírtam, hogy ne zabáljak össze csokit, nasit. De bevallom, nehéz volt megállni, mert ugy hiányzott valami jó is a napomban... na mindegy, a lényeg, hogy túléltem, ma süt a nap, ez vígasztal. :)))
Azért a 100 hasprés, 100 lábemelés megvolt tegnap, és ez a női fekvőtámasz is megyeget, érzem is a karomban az izomlázat.
Ja, még a kardiorol akartam irni, hogy mivel én külföldön élek, itt elég drága egy napijegy a konditerembe, nem igazán éri meg csak napijegyet venni, ráadásul Kismaci mellett már nem tudok úgy eljárni kondizgatni, mint régen. Régen majdnem minden nap a konditeremben voltunk M.-el, imádtam. Viszont mivel M. vendéglátós, sokat vagyunk egész nap egyedül Kismacival, igy kénytelen vagyok akkor tornázni valamit, mikor ő alszik. Ezért kezdtem el dvd-kre tornázgatni. És ha M. szabadnapos vagy csak este 6-ra megy, akkor tudok lemenni kocogni is, ha az idő is kegyes... hát igy állok a kardioval, pedig tudom, hogy az lenne a legjobb mozgásforma.

Nincsenek megjegyzések: