2010. április 28., szerda

Szerda

Először is azzal kezdem, hogy Kedves Wellness, tényleg sokat jelent a sok segítő hozzászólásod, nagyon köszönöm még egyszer!!! Neked van blogod esetleg? Mert olyan jó dolgokat írsz mindig, tényleg kiismered magad a témában! :)) és ez a kajarecept nagyon finomnak tűnik, még úgy is, hogy elvileg nem szeretem a padlizsánt. :)))) de itt az ideje kipróbálnom, a héten meg is csinálom szerintem.
Ma egyébként aránylag tudtam mindent határokon belül tartani, reggelire kettő pufirizst ettem fokhagymás bresso krémmel, tízóraira egy emotion almás-ribizlis vizet ittam (útközben voltam, igy kaja nem volt, viszont vizet most vittem), délelőtt shoppingoltam és ügyintéztem, de ebédre nyugodtan leültem egy kedvenc olasz éttermünkbe és ettem egy menüt (valami paradicsomos levesfélelég volt, nem volt rossz és grillezett halat kértem salátaágyra, ez nagyon finom volt!!!), uzsira egy almát ettem Kismacival, vacsira pedig még éppen hat óra előtt mozarellát ettem paradicsommal és két leheletnyi vékony prosutto sonkával. :)))
Éééééééééés ma, igaz hogy második nekifutásra, de sikerült egy liter zöld teát meginnom. :)) azért másodikra, mert elsőre forraltam vizet, beletettem a teafiltereket és lementem sétálni Kismacival... két órára. :)))) a teafű pedig ázott a vizben. Úgyhogy utána új próbálkozás, beállítottam az órát és nem felejtettem el időben kivenni a teafüvet. :)))) Meg is ittam mindet!!
Mozogtam is, csináltam 150 hasprést és 150 lábemelést. És megszereztem a Norbi aerob zona tornát is, ma azt próbáltam ki este. Nem volt rossz, jól meg is izzadtam a végére, jó 40 perces program. :))) Úgyhogy fitt lettem.
És ma shoppingoltam!!!!!! Talán ez (is) dobott fel ennyire, mert először az espritben láttam tök jó áron farmerokat (80 euróról 23-ra voltak leárazva!!!!!!). Gondoltam, felpróbálok egy 30/32-es méretet, a fene sem tudja ezeket a számozásokat kibogarászni... na, az nagy volt. Akkor bevittem egy 29/32-est, ez is még kicsit nagy volt... félve, de bevittem a 28/32-est ééééééééés jó lett!!!!! Egy icipicit még éppen jó, de szerintem nemsokára tökéletes lesz!!!!! Naná, hogy megvettem és annyira örültem neki!!!
Utána még probáltam két lazább, vékony nadrágot a H&M-ben, egy fekete háromnegyedest és egy barna térdgatyát és ott már kicsit bátrabb voltam, bevittem a 38-as méretűeket... úgy voltam vele, ha jók lesznek, megveszem! Éééés jók lettek!!! Ráááááám!!!!! 38-asok!!!!! Kiabálni tudtam volna örömömben, hogy már nem a 42-44-es méretet kell vennem, hanem 38-ast!!! Jupppiiii!!!!! annyira sok erőt adnak az ilyen élmények, hogy elmondani nem tudom!!!! Most már érzem magam annyira erősnek, hogy nem fogok soha újra olyan nagy ruhákat hordani, oda tudok figyelni arra, hogy tartsam majd a súlyom, ha elérem a végleges állapotot!!!! Ez rengeteg erőt ad és kitartást ahhoz, hogy elérjem az álmaimat!!! Még kisgyerek mellett is, ami pedig az elején kilátástalannak tűnt, mert inkább aludtam, neteztem vagy punnyadtam, ha Kismaci aludt!! De mára már ott tartunk, hogy nem kényszerből tornázok, tényleg jól érzem magam, például ez a mai aerob zóna kifejezetten feltöltött. :))) És holnapután megint kocoghatok, azt már nagyon várom, az a legjobb mozgás és örülök, hogy M. támogat ebben és ha itthon van, mindig le tudok menni az én kis három (és nemsokára négy) körömre. :)
Most pedig ennyi pozitiv élmény után elmegyek aludni, mert mindjárt reggel! :)
Jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések: