2010. március 6., szombat

Sport

Régen napi szinten jártam konditerembe, szerettem a kardiogépeket nagyon, jó volt 1,5 órákat kicsit kikapcsolódni és feltöltődni. Hetente legalább egyszer még a szaunába is bementem utána, hogy teljes legyen a program.
Aztán jött a pozitiv teszt, a nagy pocak és a kismacim. :))) én pedig szépen visszaalakultam egy löttyedt testté... a régi feszesség eltűnt, a melleim elfogytak a szoptatással, fehér vagyok, mert szoliban is már vagy 1,5 éve voltam.
A szülés után nagyon fájtak a térdeim, gondolom a túlsúly megviselte őket is, néha már sírni tudtam volna, ha gyalog kellett feljönnöm a lakásba. Aztán nyár elején elmentem egy ortopédushoz, aki beutalt fizikóterápiára és a tiz kezelés nagyon jól rendbetette őket, azóta szerencsére semmit gondom velük. Viszont fájós térddel megint nem tudtam sportolni, így maradt a lustálkodás, a punnyadás.
Most az első négy hetet sport nélkül csináltam, csak kevesebbet ettem. Aztán heti egy-két Norbi duci tréninget csináltam itthon, mikor Kismaci aludt. Aztán két hete lelassult a fogyás, a kezdeti nagy súlyveszteség visszakapcsolt. Szerencsére bejött a jóidő és én elkezdtem kocogni. Két éve kaptam egy pulzusmérő órát, amivel jól be tudom állítani, hogy tuti a zsírégető tartományban maradjak. Az első nap főleg csak gyors gyaloglást hagyott az óra, hiába, másfél év kihagyást megérez a szervezet.... Most ott tartok, hogy kocogás és gyors gyaloglás van a zsírégető tartományban, 3/4 óra alatt kb. 4-4,5 km távot teszek meg. Közben megtaláltam a szekrény aljába süllyesztett Réka itthoni edzéskártyáit is, tegnap megcsináltam a kezdő alsótest programot.... hát ne mondjam, hogy ma lépni alig bírok az izomláztól. :))) de azért délután lementem futni egyet, nehogy kimaradjon ez a nap. Izgi volt, hideg szélben...brrr....visszajöhetne már a tavasz. Úgy még élvezem is a futást, de ma valahogy nem esett valami jól, de nem adtam fel.
Holnap nem lesz futás, csak Réka felsőtest és talán egy betyár tréning Norbival. :))) az a kedvencem, bár már kivülről fújom a gyakorlatokat, annyit csináltam. :))))
Tehát most, a -10 kiló után úgy érzem, a további eredményt már a sport beiktatásával tudom elérni és lassan talán visszaalakul a feszesség is, mert az sport nélkül elég nehéz lenne.

Nincsenek megjegyzések: