2010. március 7., vasárnap

Yes!

Sikerült ma is lejutnom futni, annak ellenére, hogy tegnap esett kicsit a hó és minden fehér volt. Szerencsére az utak már nem voltak havasak, jól beöltöztem, még sapkát is húztam és hajráááá!!! Nem volt szél, nem volt annyira gáz, sőt tényleg jól esett a futás. :)))
Múlt szombaton kezdtem el futni, akkor még nem igen hagyott gyorsítani a pulzusmérő órám, annyira el voltam szokva a mozgástól, de ma már a 3/4 távot kocogva tudtam megtenni és egyre kevesebbek köztük a gyors séták. Haladok, hurrá! :))
Még jövő hétre is mondják a hideget, sőt havat, de azért igyekszek legalább kétnaponta lejutni futni, a köztes napokon pedig marad megint a Réka itthoni edzéskártya program és Norbi duci tréningje. Most már egyre jobban élvezem a sportolást is, érzem, hogy több energiám is van a mindennapokra. :)
Holnap reggel újra mérleg nap.... kiváncsi vagyok, hogy ment e le valamennyi, mert a múlt hét nem volt valami nagy szám, kezdtem kicsit megijedni, de több helyen olvastam, hogy egy idő után előfordul, hogy stagnál a súly, de majd beindul újra, csak most nem szabad feladni!!! Azért sokat dobna a kedvemen, ha már nem 72-vel kezdődne, hanem legalább 71 egész valami lenne... :))))

Nincsenek megjegyzések: