2010. november 8., hétfő

Pechsorozat...


Mert mindig van valami, ha egyszer elindul a "baj", akkor tuti, hogy egynél nem áll meg....
Nem elég, hogy már lassan második hete harcolunk a náthával, hol jobban vagyunk, hol visszaesünk, tegnap reggel migrénre ébredtem és a durvább fajtájára. :((( Éreztem én tegnapelőtt este, hogy fáj a fejem, de erre a hülye időjárásra fogtam és mondták is a rádióban, hogy a pár nap meleg, 20 fokok után vasárnapra lehűl 9 fokra a levegő, gondoltam, biztos ezt érzem és reméltem, hogy majd reggelre kialszom.
Hajnalban már nagyon hasogatott, jött a szokásos hányinger is hozzá, úgyhogy bevettem a megszokott gyógyszereimet, reggel pedig áthívtuk az apósomat, aki elvitte Kismacit délelőttre, mivel M. dolgozni ment, én pedig egész délelőtt az ágyban pihentem. Délre már egy kicsit jobb lett, letompították a gyógyszerek, de nálam ha migrén van, akkor három napig tart, így még ma is nyom a fejem, de gyógyszerrel egész elviselhető a nap. :(((
Már több, mint tíz éve, hogy migrénes lettem, azt hiszem, hogy már írtam róla itt is, idővel megtanultam vele élni, csak ilyenkor nehéz, ha Kismacival ketten lennénk itthon. Mivel ezt nálam a hormonok okozzák 99%-ban, így a nődokimmal már kitapasztaltuk, hogy egy bizonyos fogamzásgátló gyógyszer szedése mellett elviselhetővé tudjuk tenni a migrént, és a gyógyszert három hónapig zsínorban szedem, alacsony hormontartalma miatt ez egyáltalán nem okoz gondot a szervezetnek (amúgy sem tervezünk kistesót mostanában), és így csak háromhavonta jön meg és csak ilyenkor van /vagy lehet/ migrénem. Mert már azt is észrevettem, hogy ilyenkor sem mindig jön elő a migrén.
Úgyhogy ma már elvileg nem fájt a torkom reggel, de a fejem igen, így a futás még mindig jegelve van... azért lightosan tornázgatok itthon, tegnapelőtt a Réka 2008-as combfeszesítő filmjére tornáztam, még ma is izomlázam van, annyira feszesítettem. :)))) Tegnap pihi nap volt, örültem, hogy éltem, de ma már a szokásos 300 hasprést és pár popófeszesítő feladatsort összehoztam este. :)))
A mérleg ma már egy fokkal kegyesebb volt hozzám a múlt hetihez képest, 61,8-at mutatott, ez már jobban tetszik, mint 63 és fölötte. :)))) Tegnap cukkinikrém levest ebédeltünk, vacsira csak pár korpovit kekszet ettem teával, mert a gyomrom nem volt a helyzet magaslatán, ma pedig még reggelire kekszeztem, ebédre M. csinált sült csirkemellet, két szem petrezselymes krumplival és párolt borsóval, répával, nagyon fini volt. Délután összedobtam Nonó blogján olvasott almás-fahéjas update 1-es piskótáját, nekem ízlik, M-nak nem annyira, de a mai babás ismerősöm két szeletet is benyomott és nagyon dícsérte. Cukor nélküli és update liszttel készült, meglepően finom ezekhez képest. :))))
Holnap egybensült fasírtot tervezek ebédre, Kismacinak krumplipürével, nekem párolt zöldséggel, most újra rákattantam a párolt zöldségekre, mert lehet őket variálni. :)))
Nemsokára Született feleségek az ORF1-en, arról nem maradhatok le, úgyhogy majd a héten jelentkezek! :)))

Nincsenek megjegyzések: