2010. november 21., vasárnap

Példakép


Egy példakép mindig jó dolog, bármilyen formában is. Lehet az valós személy, egy fotó, egy történet, a lényeg abban rejlik, hogy higgyünk benne és tiszteljük.
Nekem a fogyásomhoz két barátnőm példája adta a kezdő löketet, bevallom, sosem gondoltam volna róluk mondjuk két éve, hogy valaha ilyen karcsúak lesznek. Gondolom, ezt sokan rólam sem gondolták volna még másfél éve, de szerencsére mindannyian észbe kaptunk időben. :)))
Amikor hullámvölgybe kerültem az elmúlt hónapokban, amikor este a kekszes doboz fedelét már felnyitottam, akkor mindig ők ketten jutottak az eszembe, hogy ők csinosak, én pedig ilyen akaratgyenge vagyok és egyből új erőre kaptam és folytattam az utam a célomig. Hittem magamban és tudtam, hogy én is meg tudom csinálni. Ez az egyik legfontosabb dolog: magunkban hinni!!!
És hogy miért lettem most ennyire merengő? Tegnap hirtelen ötlettől vezérelve elküldtem a lerövidített történetemet Rékának és Norbinak, köszönetképpen a módszerüknek, a tornáiknak és annak, hogy a dvd-ikkel lehetőséget adnak a hozzám hasonló, itthon lévő anyukáknak is, hogy tehessenek valamit magukért és tudjanak tornázni gyerek mellett is, konditerem hiányában. Reggel válaszolt is Réka, megköszönte a történetemet és nemsokára már ki is tette a facebook oldalára. :)))
Egész délután csak kapkodtam a fejem, annyi üzenet, dícséret, hozzászólás érkezett, nem győzött a postafiókom jelezni, hogy a facebookon újabb esemény történt. :)))) Nagyon kedves mindenki, és én is örülök, hogy segíthetek a példámmal másoknak!
Ez a nap olyan nagy löketet adott ismét, hogy este még nekiálltam a Réka napi 20 perc dvdről a comb gyakorlatoknak, holnap tuti izomlázam lesz, de megérte. Jól esett, izzadtam, mint a ló, de élveztem és ez a lényeg. :)))

Nincsenek megjegyzések: