2010. november 20., szombat

Alakulok


Már aránylag jobban vagyok, a köhögés is enyhült, már "csak" kétszer-háromszor akarok megfulladni napközben, ez már nagy haladás... Hoztam a patikából köhögésre szirupot (cukormentest!!!!! :D ), azt napi háromszor kell inni, még így is iszonyat édes, de remélem, hogy tényleg segít. Mellette szedem a c vitamint, coldrexet és iszom a mézes-citromos teákat.
Futni nem voltam azóta, nem kockáztatok, inkább itthon tornázgatok. Ma felsőtest Réka kártyás feladatokat csináltam és pár hasizomerősítést, így is megvolt a kb. 40 perc.
Isteni még mindig a padlizsánkrém, azt ettem reggelire és most vacsira is egy szelet wasa táblával, mást nem is kívántam. Ebédre grillcsirke volt, nekem salival (jégsali, uborka, retek, lilahagyma leöntve pici naturjoghurt+tökmagolaj öntettel), fincsi volt. :)))
Délelőtt karácsonyi vásároztunk egy osztrák ismerősömmel és kislányával, megittam az idei év első puncsát, nagyon finom volt, almás-fahéjast vettünk, szerintem sok alkohol nem volt benne, amit nem is bánok. :)))) Egyenlőre még jól bírom, hogy nem snackelek a karácsonyi vásárokban, régebben mindig ettem a gesztenyét, a krumplilepényt, a csokival bevont marcipánt, gesztenyét, a töltött krumplit és társait.... most jól meg bírtam állni, bár nem is voltam éhes, így nem vonzott semmi.
A mérleg ma 61 kg-t mutatott reggel, a testzsír % viszont már 22 % alatt van, 21,9, ez jóóóó, haladok, haladok. :))) Jól érzem magam a bőrömben, szívesebben mozdulok ki itthonról is, eddig elég volt a játszótér, de most valahogy hiányzik, hogy emberek közé menjek, így ma is délelőtt itt a szomszédos karácsonyi vásárban voltunk, délután pedig elmetróztunk Kismacival a Praterbe, mert ott is van pár házikó punccsal, rágcsával, pálinkával. Jó hangulatú az is, bár ez kisebb, mint a megszokott turistákkal teli vásárok. Oda majd valamelyik nap hétközben szeretnék menni, hétvégén kihagyom a tömegnyomort inkább...
Holnap még nem tudom, hogy mit ennék ebédre, reggel kitalálom, bár nem vásároltam sok mindent, de még van salinak való, talán nekem megint az lesz, rámfér a vitamin és a zöldség. :)))

Nincsenek megjegyzések: