2010. november 10., szerda

Már jobb :)


A migrén szerencsére tegnap befejezödött, megint pontosan tartotta a három napot, ahogy szokta, de napról napra gyengébb lett a nyomás, így elviselhetöek voltak a napok, söt tegnap és tegnapelött már picit tornázgattam is otthon, de nem ugribugrisat, csak popo, comb erösitö gyakorlatokat és hasaztam is a szokásost. Ma délelött is csak hasazás volt, mert reggel ismét nem tudtam lemenni futni, mert a torkom kapar és a fejem is nyomott, de a fejfájás szerencsére egy reggeli kávé után elmúlt, valószinü, ez most az idöjárástól volt, mert a múlt heti 20 fokok után azért elég durva a mostani 4-5 fok, mit ne mondjak.... :(((
Most már tényleg jo lenne lejutni kocogni, lassan harmadik hete szenvedek, mert mindig van valami, mintha meg lennék átkozva.... de nem hagyom kedvem szegni, amint jobban leszek, húzom is a futócipöt. :))) addig marad az otthoni torna, mert valami azért kell, nem akarok eltunyulni, és napi fél órám mindig van, illetve úgy szervezem, hogy legyen!!!
A kaja terén most aránylag ügyes vagyok ám (vállveregetés), az elmúlt napokban sok zöldséget ettem pipihusival, odafigyeltem a nasikra (bár tegnap sütöttem ismét sajtos tallért update lisztböl, isteni lett!!!!!!), de a mérleg már kezd újra lassan a barátom lenni, mert ma már 61,4-et mutatott, ami valljuk be, a 63 után ismét egy jobb látvány. :)))) Ha nasizni van kedvem, vagy ezt a tallért eszem, vagy vettem korpovit kekszet, akkor abból pár szemet, más nincs otthon. :)))) kenyeret megint nem eszek, ma például pufirizst reggeliztem és fincsi volt.
Ebédre mondjuk kukoricás, tejszínes pulykaragut csináltam teljes kiörlésü penne tésztával, mert ez hamar megvan, és Kismaci imádja a tésztát, így én is abból ettem, de nem óriási adagot, csak kistányérral. A vacsorám itt volt a hotelben, pár szem korpovit keksz, egy alma és kb. két deci zsírszegény joghurt. Ma már megittam 1 liter zöld teát és hoztam roiboos teafiltert is, még este azt fogom iszogatni, mert ma 11-ig vagyok.
Tegnap megsütöttem megint a sajtos tallért, amit a multkor beirtam és most nem teljes kiörlésü lisztböl, hanem norbis lisztböl, mert még van otthon két zacsival és november közepén lejár, igy most sütök belöle pár dolgot és meg kell mondjam, hogy sokkal jobb lett, mint a múltkor a tk lisztböl. Eddig nem igen sikerültek nekem a norbis lisztböl készült sütik, de ez most kivételesen finom lett, már alig van belöle pár darab, még M.-nak is ízlett, ami nagy szó. :))))
De a zabpehelylisztet is ki szeretném próbálni hamarosan, csak sajnálnám kidobni a norbis lisztet, ezért keresgélek most olyan recit, amit ebböl a lisztböl is lehet kreálni. :)
Holnap is jövök dolgozni, szombaton pedig családi nap lesz, mert M. nem dolgozik, még kitaláljuk, hogy mi legyen a program, remélem, hogy jó idö lesz. :))
Ma beszaladtam a shoppingparkba a közelünkbe és benéztem pár cipöboltba és próbáltam egy nöcis csizmát, ami nagyon szuper volt, csak eddig ugy voltam vele, hogy nem akarok ujabb 60 eurot kiadni egy csizmára, amit nem tudok olyan sokat felvenni, mint a másikat, a kényelmes, szaladgálóst... most dilemmázok, mert olcsóbbat nem láttam ilyesmit, ami ennyire tetszene, kényelmes, csini, még alszok rá kettöt szerintem, aztán pénteken esetleg elugrunk Kismacival és megveszem.... de még mindig itt a kérdöjel a fejemben, hogy kihasználnám én???? hiszen föleg játszóterezni járok, vagy ide dolgozni....max. otthon, Magyarországon szoktam néha este bemenni vacsizni, bandázni, talán oda felvehetném... na, még meglátom, mert ez most tényleg tetszik. :))))) és rájöttem, hogy nem is olyan rossz, nöcisen öltözködni és pici sminket feldobni, ha az ember utcára megy, teljesen más embernek érzem magam. Jót tett ez a wellness fotózás nekem is, több önbizalmat adott és merészebb lettem öltözködés szempontjából és sminkelés szempontjából is.... szóval azt hiszem, hogy megveszem a csizmát, mert miért ne?!?! egyszer élünk, nem? :)))))

Nincsenek megjegyzések: