2010. november 18., csütörtök

Nátha ismét


Komolyan mondom, én már nem értem ezt....évekig alig voltam beteg, általában egy kis megfázás tavasszal és összel, aztán le is volt rendezve betegség ügyben az év... de MOST bezzeg amint kijönnék belöle, újra visszaesek. Hol Kismacitól kaptam el, hol én kezdtem és fertöztem meg öt. Ez megy már lassan harmadik hónapja... :((
ès most ismét náthás vagyok, de most köhögés is társul hozzá, nehogy elviselhetö legyen... mondjuk ebben a fura enyhe idöben nem is csodálkozok, hogy megfázunk, mert néha egy sima, hosszúujjas felsöben és kabátban is folyik a viz rólam.... :((( Csak Kismaci ne kapja el megint, erre kell nagyon vigyázni! Ma és holnap dolgozok, így délután legalább nincs veszélyben tölem, délelött pedig odafigyelek, hogy ne puszilgassam sokat, mert ö még nehezebben viseli a náthát, mivel még nem tudja kifújni az orrát.
Ìgy a héten eddig egyszer futottam, most megint jegelve van a dolog.... otthon tornázgatok lightosan, minden nap fél órát a különbözö testrészek formálására, ugribugri nélkül. Amennyi jól esik és amennyire eröm van, szerencsére azért lázam nincs.
Enni most nem is igazán kívánok semmit, ráadásul az ízeket is alig érzem, így ma is elég érdekesen ment a fözés, mert nem tudtam, hogy finom lett e. :))) de a teát azt nyomatom, már délelött is megittam egy kanna zöld teát, citrommal és mézzel és itt a munkahelyen is iszom, iszom. Vettem be c vitamint és direkt megfázásra gyógyszert (nem jut eszembe a neve most). Remélem, hogy hamar kijövök belöle, de most már végleg.... jöjjön a tél, ahogy lennie kell (már van meleg sapkám és sálam :D ), öltözzünk be jó melegen, igyuk a forró puncsot, forralt bort, ahogy november végén lennie kell...mert azért ez nem normális, hogy 15 fokok repkednek, minden meg van zavarodva teljesen... :(((

Nincsenek megjegyzések: