2010. november 16., kedd

Új szerzemények


Tegnap megjártuk Parndorfot, de ismét megállapítottam, hogy törzsvásárló nem leszek ott. Amelyik márkákat én szeretem, azoknak vagy nincs outlet üzletük ott (esprit) vagy nem voltam elájulva az áraktól és a kínálattól (mango, benetton, s.oliver). De azért nagy duzzogva sikerült a S.Oliverben két mellényt és egy fekete táskát szereznem, ezek nagyon tetszettek, de kb. másfél óra alatt végeztünk is, úgyhogy még beszaladtunk itt nálunk az egyik nagy bevásárlóközpontba és ott körbenéztem az Espritbe, ahol végül találtam egy szuperjó, csinos télikabátot, pont olyat, amit kerestem. :))))
Mivel az anyósoméktól kaptunk egy keretet, hogy abból vegyünk magunknak valamit és ez éppen belefért, így nem is gondolkoztam sokáig, hanem megvettem, mert pont olyan, mintha rám öntötték volna és a lényeg, hogy M-es!!!!! :))))) Bevallom, ha nem kapnám ajándékba, akkor sajnáltam volna rá ennyi pénzt kiadni, de ez a kabát sokáig hordható és nem tervezem azt sem, hogy kihizzam jövőre, tehát így megvettük. :))) Este felprobáltam a pici sarkas csizmával és az új táskával, nagggggyon tetszett a tükörkép. :)))) (de azért elszállni nem fogok ám!!! ;) )
Nagyon örülök mindennek, egyre jobban cserélődik le a ruhatáram, a régi, kényelmes, bő, sportos cuccaim helyett egyre csinosabb, nőcisebb holmik kerülnek a helyükre. :)
Ma megint voltam futni, de nem reggel, hanem ebédidőben, mert reggel még mindig érdekes módon kapar a torkom és náthás vagyok, napközben pedig semmi bajom...ki érti ezt??? :( De nem fog ki rajtam ez a nyavaja, mentem én, mikor a fiúk aludtak. :))) Jó volt, megint két kört kocogtam, ami 4 km, majd este még vasalok egy kicsit, a hasazást már letudtam délután. Tegnap este azért egy fél órát tornázgattam, pár mellizom-vállizom-erősítő feladatot és pár tricepsz feladatot csináltam a Réka edzéskártyáiból.
A mérleg már egész ügyesen működött tegnap, reggel 61,2 kg-t mutatott, ami haladás, mert múlt héten 61,9 voltam. :)))) alakul a dolog, alakul.... :))))
Töltöttem fel pár képet az új szerzeményeimről, most megyek, mert ébredezik Kismaci és indulunk nemsokára a citybe picit csavarogni. :))))


Nincsenek megjegyzések: