2010. november 14., vasárnap

A legjobb!


A legjobb mozgás számomra még mindig a futás és ma végre lejutottam délelőtt a kedvenc tóköreimre, ami ismét szuper volt!!!
Tegnap az apósom "elkérte" ma délelőttre Kismacit és mivel M. dolgozik, így egyedül maradtam a délelőttre. Gondolkodtam, hogy fitness órára menjek e vagy futni, de végül a futás mellett döntöttem, hiszen régen voltam, az idő sem volt annyira gáz (csak pici köd), így futócipőt húztam és két kört lekocogtam a tónál, ami 4 km volt. Azért megéreztem azt a több heti kihagyást, de egész jól végig kocogtam a két kört, egyenlőre hármat nem vállaltam be, nehogy megint meghúzzam a lábam, mint a múltkor. Szépen, fokozatosan szeretnék visszatérni a megszokott adagjaimhoz, nem hajt a tatár. Mellette itthon is tornázok, ma már a 300 hasprés meg volt, este majd még Réka edzéskártyáiból szeretnék felsőtestre pár feladatsort végig csinálni, mert az sem elhanyagolandó!
A hétvégén ismét 20 fokok vannak, kövezzetek meg, de november közepén ne legyen már vénasszonyok nyara!!!!!! Tegnap is tiszta zizi volt a fejem, drukkoltam, hogy ne jöjjön ki a migrén, be is vettem egy gyógyszert, így szerencsére nem lett belőle durvább fejfájás, de sanszos volt nagyon. :((( már azt sem tudom, hogy mikor mit vegyek fel, vagy mit adjak Kismacira. Hol levetkőztetem őt is, hol kabátot, sapkát húzok rá, ő sem igazán érti, hogy miért kell ennyit öltözködni... Tegnap nyitott az első karácsonyi vásár, a héten nyílnak szépen lassan a többiek is, de ilyen tavaszi időben kinek van kedve puncsot inni és karácsonyi dalokat hallgatni???? :(((
Ma csináltam egy kis mézes zabpelyhes kekszet, de ezt most nem teljes kiörlésű kekszből, hanem a maradék norbi update lisztből, és így is nagyon fincsi lett. Nem volt itthon dió, úgyhogy az kimaradt, és a lisztből is picit több kellett bele, de nagyon fincsi, kis dundi kekszek lettek, majdnem oda is égettem őket, mert épp Kismacinak adtam az ebédjét, mikor el kellett volna zárni a sütőt. :)))) szerencsére csak picit barnábbak lettek, de jó ropogósak, úgyhogy el fog majd fogyni, attól nem félek, hogy megmaradnának. :)))) Ma délelőtt már megittam a szokásos 1 liter zöld tea adagomat, délutánra mindjárt főzök egy liter roiboos teát, közben pedig vizet iszok. Vacsira répát és retket készülök enni, kell a nyers zöldség is a szervezetnek! :))))
Holnap pedig délelőtt irány Parndorf, már nagyon várom!!! :))) Jó lenne, ha találnék végre egy jópofa sapit, sálat is télre, táskát és valami csini, hosszabb téli kabátot. :))) Majd este jövök beszámolót tartani a napunkról! :) addig is jó vasárnap délutánt Mindenkinek!!! :)))

Nincsenek megjegyzések: