2010. november 6., szombat

Hiányzik...


Hiányzik a futás nagyon, főleg hogy ilyen jó idő van, én pedig még mindig torokfájással szenvedek. :((( Fura egy dolog ez most, mert már lassan második hete vagyunk benne Kismacival a náthában, hol jobban vagyunk, hol visszaesünk. :((( Pedig nyomjuk a vitamint, esszük az almát, a narancsot, a zöldségeket, iszom a mézes-citromos teát, de nem akar teljesen elmúlni ez a frányaság. :(((
Napközben még egész tűrhető, akkor az orrom sem fújom és a torkom is aránylag okés, ezért most már nem tudom, hogy hányadik este, de beállítom alvás előtt a telefonomat reggel fél 7-re, hogy majd megyek futni másnap, de reggel mozdulni is alig bírok, a torkom iszonyatosan fáj, hangom nincs és az orrom is be van dugulva. :(
Így itthon tornázgatok Réka edzéskártyáira + a napi 300 hasprést is megcsinálom mindig és igyekszünk lent is sokat sétálni, már amennyire ez egy kis másfél évessel kivitelezhető. :))) Most a nassolást lejjebb állítottam, sok gyümit eszek és zöldséget, ma például a párolómasinában készült az ebéd, halacskát, brokkolit, répát, karfiolt csináltam, Kismacinak pedig még krumplit hozzá, bár ő ma nem kívánt ebédelni, vagy a foga miatt, vagy mert túl egészséges kaját kapott? :)))) Mindegy, nekem ízlett, a halacskára karikáztam fokhagymát is és natur joghurtból csináltam pici fokhagyma szószt is a kajához, így nagyon fincsi ebéd lett a vége.
Holnapra cukkinikrémleveshez vásároltam be, az hamar megvan, még sztem ma este megfőzöm, vagy holnap korán reggel és talán egy update 1-es piskótát is összedobok, Nono blogján olvastam a recit, nem tűnik bonyolultnak. :))
De ez a torokfájás nagyon bosszant, ma voltam a patikában is, vettem tantum verde szopogatós tablettát is, mert öblögetős folyadék már van itthon a tantum verdétől, az is jó, de gondoltam, még kiegészítem valamivel a "kezelést". Ha pedig nem múlik a jövő héten, akkor tuti, hogy átmegyek a dokihoz, adjon valamit ő majd rá.
Persze, amilyen szerencsém van, addigra már nem lesz ilyen jó idő és én még azt is el tudom képzelni, hogy meg lesz majd ennek a tavaszi november elejének a böjtje és nemsokára olyan telünk lesz, hogy befagy a senekünk.... :((( meglátom, hogy télen, hóban hogy tudok majd futni, jó lenne lejutni majd legalább heti kétszer-háromszor. Ahogy visszaolvastam a blogon, február körül kezdtem el a tóköröket, és akkor még volt, hogy néha havas volt a járda, de gyorsgyalogolni tudtam úgy is. Úgyhogy majd meglátjuk, hogy mit hoz a tél, sportolni mindenképp fogok, mert a napjaim sokkal jobbak úgy, ha mozogtam aznap valamit.
Ma este vasalni fogok, állítólag az is éget el kalóriát, már összegyűlt egy hegy... :))))) De azért mindjárt berakok egy Réka dvd-t is, még kb. fél órám van, míg Kismaci alszik, azt kihasználom, utána pedig megyünk csavarogni a Praterbe, kihasználjuk a mai 20 fokot is. :))))

Nincsenek megjegyzések: