2010. november 4., csütörtök

Még torokfájósan :(


Sajna még nem vagyok teljesen jól, így reggel mégsem mentem futni, pedig beállitottam a telefonomat 6:20-ra... ma még pihinapot kényszerültem tartani, de azért tegnap már tornáztam otthon egy órát Réka edzéskártyáira. Valami már muszáj volt, mert így jönnek vissza a kilók, azt pedig nem akarom...
Kedden jöttünk vissza, M. fincsi tésztát csinált, jól be is kajáltunk belöle, és még tegnapra is maradt, úgyhogy majd most fogok visszatérni a megszokott kis napirendembe, bár ma is még össze-vissza ettem. :(( Föztem mára fincsi lencsefözit, de rántás helyett keményítövel sürüsítettem be, így is nagyon finom lett. Még maradt holnapra is, így az ebédröl le van a gond. Reggelire ismét visszatértem a pufirizsre és a wasa light-ra, most megint szeretnék erös és kitartó lenni, hogy lemenjen ez a két kiló, ami felkúszott rám. Rá kell készülnöm az ünnepekre, hogy ott ne szaladjon el a ló, bár érdekes módon a mérlegen kívül sehol nem látok változást magamon, söt, még lötyögnek is az uj gatyáim, szóval érdekes ez a súly dolog....
De a futás az hiányzik nagyon, föleg most, hogy ilyen szuper idö van, 19 fok volt ma... hihetetlen, hogy november 4-én ennyire meleg legyen... tiszta tavasz, egy szál mellényben jöttem, egy hosszú ujjú felsövel..Holnap csavargunk majd Kismacival, délelött ortopédiára megyek vele, délutánra kitalálunk valami jót szerintem. :)))
Jövö héten pedig már meg akarom látogatni végre a szemdokit és a fogdokit, mert már nem halogathatom tovább öket, nincs mese. Hogy mutatok így példát, ha ennyire tolom a dokilátogatásokat? úgyhogy holnap telefonon beszélek is le idöpontokat.
Jaj, kiváncsi vagyok a wellness újságra is. :) Nono blogján olvastam egy lányról, aki szintén ebben a kiadásban lesz benne, ö is feldobódva írt az élményeiröl, öt átváltoztatták, biztos szuper lesz az a cikk is. :))) Most már duplán várom a megjelenést, mindkettönk érdekel. :))))
Amugy a kancsót még nem kaptam meg, azután küldik az ajándékot, hogy megjelenik az újság, és nem biztos, hogy kancsó lesz, bár megemlítettem, hogy föleg a kancsó miatt jelentkeztem. :)))) Hátha.... De azért nem ám a kancsó a lényeg ebben a kalandban, mert az a délutáni fotózás Pesten annyira szuper volt, sosem fogom elfelejteni. :))))

Nincsenek megjegyzések: