2011. október 3., hétfő

Anyafogyi

...és az én történetem még egyszer. :)

A múlt héten kaptam egy e-mailt az anyafogyi.hu oldalról, hogy lenne e kedvem megírni a fogyásom történetét, hozzájárulnék e, hogy feltegyék a honlapjukra. Épp akörül olvastam a három lányról, akik ezt az oldalt megcsinálták és nagyon örültem, hogy az én történetemet is hasznosnak vélik a honlapjukra feltenni. :)

Úgyhogy megírtam újra, küldtem nekik fotót és ma ez az értesítés várt facebookon:

"A http://www.anyafogyi.hu/ honlapon a Sikertörténetek közé egy újabb anyuka nagy fogyásának története került fel, olvassátok el. :) Anita kisfia születése után több mint 20 kilót fogyott és ma már fuversenyeken is indul. Gratulálunk neki! :)"

Remélem, hogy egy kicsit az én történetem is tud másokat motiválni,  ahogy anno engem is motiváltak a lefogyott barátnőim! :))))

Nincsenek megjegyzések: