2011. október 12., szerda

Esős napok

Végül a héten még nem kezdek el konditerembe járni, mert hétvégén megyünk haza, így lesz ott is kiadásom rendesen, de jövő héten talán már el tudok járni, ha Benny is tovább maradhat az oviba, mert ezen a héten már nagyon ügyes reggel is és napközben is (abban a kemény 2,5 órában, amit ott van :D ).

Azt hiszem, hogy maradok a bevált konditeremnél, mert akárhogy is osztok-szorzok, az éri meg a legjobban, mert ott az aerobikórák, a szauna is benne van, a szoliért pedig tudok fizetni hetente pár eurót... ráadásul P is ide jár, így néha tudunk majd együtt is menni, ami praktikus. ;)

Tegnap inkább lementem futni, három tókört tettem meg, de eléggé fájt a bal lábam, megint a combizmomnál, úgyhogy oda kell figyelnem rá, mert a múltkor is ugyanott húzódott meg, ami hetekig eltartott. Jobb is, hogy nincs idén már több verseny, talán adventi futásra megyek majd még, de nagyobb futás tavaszig nincs tervben, addigra szeretnék felkészülni a két félmaratonra mindenképp.

Ma majd talán az Alexandra Nyerj időt tornát veszem elő este, az nagy kedvencem lett, mert nem brutális, de mégis megdolgoztat. Nagyon dícsérik Péntek Enikő új dvd-jét is, szerintem be fogom szerezni én is azt a tornát, mert fb-ról már "ismerem" Enikőt és nagyon kedves, segítőkész csajszinak tűnik, és a tornáját is sokan dícsérték.

Tegnap leadtam az újabb dia well megrendelésemet is, hogy péntekre kivigye a futár a mamám címére, mi pedig úgyis délután már otthon leszünk, így vasárnap vissza is tudom hozni és tudom használni őket. Most inkább tésztákat rendeltem, forró csokiport, és megkóstolom a két új nasijukat is, a kókuszos patét és a szezámmagos rudakat, mindent le szoktam tesztelni az elején. :)

Sok tervem nincs a hétvégére, a legfontosabb, hogy a kocsin a téli gumikat lecseréljük, sajnos idén vennünk kell egy egész garnitúrát, mert a régieket nem rakják vissza, annyira szétmentek, pedig nem is mentek sok km-t, egyszerűen selejtesek voltak, de már nincs garancia rájuk. :((( úgyhogy nem várt kiadás, de ez van.... november 1-től itt már kötelező a téli gumi, nem rizikózok.

Fodrászhoz, kozmetikushoz nem megyek most, Benny haját vágatjuk le szombaton, vasárnap pedig a tesóm szülinapját ünnepeljük, nyugis hétvégénk lesz szerintem. Azért a szombati beülőd, dumálos este szerintem nem marad el, meglátjuk, hogy a csajoknak lesz e kedvük. :)

Most jó lenne egy napra bevackolni magunkat egy wellness fürdőbe és ki sem tolni az orrunkat a szaunából, a pihenőhelységből, egész nap csak olvasnék, aludnék, melegednék.... ehelyett a postára kell még lemennünk, mert délelőtt elfelejtettem, úgyhogy mindjárt ébred Benny, felöltözünk esőcuccba és lesétálunk szerintem, ez lesz a program. Pedig nem sok kedvem van, de kell a friss levegő a kis szirénánknak.... este torna után viszont lehet, hogy belehuppanok egy kád jóóóóó forró, habos vízbe, és elképzelem, hogy valami jó kis wellness fürdőben áztatom magam . :D :D

1 megjegyzés:

martinelli írta...

Bambi, boldog szülinapot Tante-nak :)

Nektek pedig jó szórakozást.