2014. június 20., péntek

èletjel

Ìrok pár sort ide, mert nem vesztem ám el, csak kicsit sok volt a tennivaló az elmúlt idöszakban...

Szóval UB óta is pörög az életem rendesen, idöközben végre átköltöztünk Bennyvel az uj kis kuckónkba, ami rengeteg pakolnivalót, cipekedést jelentett, de most már lassan minden a helyére került és szépen lassan beállnak a mindennapok is a szokásos keretek közé. 

Benny nagyon jól veszi az akadályokat, nagyon nagyfiú, mintha érezné, hogy most szükség van az önállóságára, ügyesen, egyedül csinál olyan dolgokat, amiket eddig nem igazán akart (pl. fürdés, fogmosás, rendrakás stb..) 

A költözködés mellett sportolásra és kajaodafigyelésre nem igazán volt idöm, sem lehetöségem, kivétel a gyógytorna, mert oda most megint járok, ha épp nem felejtem el. :) nagyon kedves szlovák-magyar sráchoz kértem direkt magam, ö nagyon jó feladatokat csináltat velem és tenyleg figyel arra, hogy helyesen is csináljam öket. Már csak otthon is kellene rá idöt szakitani és helyesen csinálni ezeket a gyakorlatokat és akkor nem lesz gond... 

Futni sajnos UB óta eddig egyszer tudtam csak, de majd ez is változni fog, most, hogy végre átcuccoltunk nem kell majd rohangálni munka után elöször abba a lakásba, aztán a régibe, igy majd beiktatom ujra a munkahelyröl hazafutást hétköznapokon. 
Versenyekre nem is igen jelentkeztem most, még a Suhanj6 is képlékeny, addig még sok minden történhet... 

Egyenlöre az a legfontosabb, hogy beálljanak a mindennapok, a többi pedig majd jön szepen egymás után. :) de a lényeg, hogy jól vagyok, jól érzem magam, minden rendben. :)

Nincsenek megjegyzések: