2013. március 3., vasárnap

Március első futása

15,68 km Bécs egyik legszebb részén....

Már egy ideje a fejemben körvonalazódik pár útvonal, amit szeretnék lefutni, mint ez a mai is, de szépen majd mindegyik sorra kerül. :)
 
Mivel már nem sikerült neveznem a mai jótékony futásra, így szerettem volna mégis valami különleges futást beiktatni mára, úgyhogy az egyik kitalált útvonalat terveztem be mára.
 
Már reggel 6 után a szó szoros értelmében a hasamra sütött a nap, minden jónak ígérkezett egy tökéletes futásra. Bennyt Opa elvitte délelőtt, náluk ebédelt, P konditerembe készült, én pedig autóval elmentem a Donauparkig, ott leraktam a kocsit, megettem egy banánt, mindent összekészítettem a futáshoz, a hátizsákomba tettem innivalót, müzliszeletet, banánt, vékonyabb dzsekit, baseball sapkát és egyéb dolgot, amiről azt gondoltam, hogy szükségem lehet rá.
 
Azért becsapós volt az időjárás, mert hűvös szél fújt, így maradt a vastagabb futódzsekim, csak egy réteggel kevesebbet vettem fel alá, és a baseball sapka helyett is a vékonyabb sapkát vettem fel, ami jobban védi a fülemet.
 
A Donaupark széléről indultam, ahol a szeptemberi női futás volt, érdekes volt újra ott lenni, ott futni azokon a részeken, ahol a versenyen is futottunk. :)
 
 
Aztán átfutottam egy kis hídon a Donauinselre, Bécs egyik legnagyobb sportparadicsomára, P-vel sokat bringáztunk arra, az egyik kedvenc helyünk.


 
Ott végig futottam a víz mellett egészen addig, ahol a 2-es metrónak a megállója van és ahol le lehet kanyarodni az Alte Donauhoz, amerre már többször futottam. Most is végig mentem az egyik oldalán, rengeteg futó jött szembe. Mindenki intett, vagy köszönt, ezt nagyon szeretem Bécsben.

 
Aztán átfutottam az Alte Donau másik részére, végigfutottam a csücsökig, ahol a 6-os metró jár és ahol majd két hét múlva a félmaratont is futjuk. Ott jutottam át az Alte Donau másik oldalára, ahonnan indultam és ahol a kocsit is hagytam. Ezen a képen látszik, hogy a kiinduló pontom még a másik oldalon van:

 

 
Itt még volt egy kis táv a csücsökig, ahol átjutottam a másik oldalra. :)

 
Végül még mentem egy kört a Donauparkban és így értem vissza 15,68 km után a kiinduló ponthoz. Kellemesen elfáradtam, közben néha ittam pár kortyot, ami jól jött. Néha kellemetlen volt a szembe szél, az lassított a tempómon, de végig tudtam tartani a kényelmes "kirándulótempót" és a 160-as átlagpulzust. :)
 
Jó kis délelőtt volt, utána hazajöttem, tusoltam, hajat mostam és elmentünk P-vel pizzát enni a cégüknek az egyik éttermébe, isteni a pizzájuk. (www.eatalico.at) Onnan besétáltunk a belvárosba, üldögéltünk a napon a Stadtparkban, megint sétáltunk egy csomót és végül az anyósomék behozták Bennyt a városközpontba, és úgy jöttünk haza.
 
Szuper nap volt, szuper programokkal és szuper napsütéssel!!! :)
 

Nincsenek megjegyzések: