2013. október 6., vasárnap

Őszi futás Königstettenben

Két év után újra ellátogattam Königstettenbe az őszi futásra.

Két éve Edit barátnőm hívta fel a figyelmemet erre a futásra, Bécstől jó háromnegyed órára van Königstetten autóval, de jópofa versenynek tűnt, így jelentkeztünk és futottunk egy jót. Ráadásul, mivel a kategóriámban nem indultak sokan, így sikerült egy kupát is nyernem, második lettem a korcsoportomban, pedig nem is futottam olyan űridőt, 59:50 körül értem be, éppen az egy órán belül lett meg a 10 km.

Tavaly aztán nem mentünk át Edittel, de idén épp időben jött velem szemben az esemény leírása, így jelentkeztem és Timi is jelezte, hogy jönne szívesen, úgyhogy őt is beneveztem.

Benny Omáéknál aludt a hétvégén, sajnos az időjárás nem a legjobban alakult, nagyon fújt a szél, hideg volt, sok kedvünk még nem volt a futáshoz Timivel, mikor 3 előtt érte mentem. :) Nem egész fél óra alatt átértünk tőlük Königstettenbe, felvettük a startszámot és a sok ajándékot, amit a szponzorok adtak és készülődtünk a fél 5-ös startra. Vaciláltunk, hogy miben fussunk, hogy ne legyen sem melegünk és ne is fázzunk, végül én egy hosszu ujjú felsőt, a DK trikómat és egy mellényt vettem fel, thermo futógatyában és sapiban futottam. 


Fél ötkor elrajtoltunk, egy mini kört kellett futni a templom körül, és öt nagyot a környező utcákban, amik le voltak zárva és helyi lakosok vigyáztak a rendre és osztogattak vizet, frissítőket. :) 

Már két éve is "szivatott" minket két utca között egy kellemetlen emelkedő, ez idén is ugyanígy volt, a kör ugyanaz volt, mint két éve... Mivel kicsit náthás voltam az előtte lévő napokban és fájt a torkom, fogalmam sem volt, hogy milyen formában leszek, de jól indultam, megint ment az 5:30 alatt simán az első két km. Éreztem azért, hogy nehezebben mozgok, de nem volt vészes, beálltam egy tempóra és próbáltam azt tartani, bár körről körre megéreztem az emelkedőt, hogy egyre nehezebben futok fel rajta, a negyediknél már örültem, hogy egy kör és vége. :) 

Kb. a harmadik körnél már leelőzött az első futó, egy kenyai pasi, úgy szedte a lábait, hogy nézni is alig lehetett, mert hamar eltűnt a szemeim elől. :)))) kicsit demotiváló volt, mert két éve tényleg inkább csak hobbifutás volt, idén azért elég sokan lehagytak minket már a harmadik és a negyedik körben.

Mikor én a negyedik kört befejeztem, akkor ért be az első kettő csajszi is, hihetetlen, hogy mennyire gyorsan tudnak futni.... 

Azért az ötödik körben már örültem, hogy az utolsó, kellemetlen volt a szél, pont az emelkedőnél kapott el minket mindig. :( 

Azért az utolsó kilométerre még maradt erőm, hogy kicsit belehúzzak, főleg, mikor láttam, hogy ha összekapom magam, akkor megdönthetem 10 km-re az eddigi személyes rekordomat, az 57:09-et, amit a DM női futáson értem el május végén. Az utolsó kb. kétszáz méter már lejtőn ment, ott kicsit hagytam magam repülni :) , és végül 56:20 perc alatt beértem a célba, új személyes rekord született, ráadásul egy emelkedőkkel tarkított 10 km-en!!!! :)))) 


Timi már bent volt a célban, ő is személyes rekordot ért el, 52:30 alatt beért!!!!! Nagyon büszke vagyok rá is!!!! 

Mivel átfagytunk, gyorsan átvettük a száraz felsőnket, nehogy megfázzunk, pihegtünk kicsit, és örömködtünk a kis medálnak, amit kaptunk. :) befutott Timi férje és kisfia is, közben lekérdeztük az eredményeket, de sajnos kicsúsztunk a sok UFO csajszi miatt a dobogóról, úgyhogy inkább a hazamenetel mellett döntöttünk, hogy még bele tudjunk huppanni egy kád forró vízbe. :) 

Fotózkodtunk párat, aztán elindultunk haza, egy újabb jó élménnyel gazdagabban!!! :) 


 
 

Most megint egy hét pihi a SPAR-ig, ahol váltót futunk Bogesszel, a Küzdj az álmodért! csapat megint együtt lesz egy futás erejéig! ;) Már várom nagyon!!! :) 


Nincsenek megjegyzések: