2013. október 2., szerda

Vienna Night Run 2013

Új rekord született!!!! :)

Kicsit nehézkesen indult az idei Night Run futás, de annál jobb lett a vége, nekem tetszett! :)

Tavalyelőtt egyedül voltam ezen a rendezvényen, tavaly Edit barátnőmmel futottunk, idén pedig már időben szóltam Petrának és Timinek is, hogy ha van kedvük, jöjjenek ők is futni velünk, mert jó kis rendezvény ez az éjszakai futás. 

5 km-t kell futni a belvárosban, ilyenkor lezárják a híres Ring-et, ahol a villamosok is járnak és csakis a futóké az utca. Gyönyörűen ki van világítva a legtöbb épület, szól a zene kilométerenként, lelkes szurkolók álldogálnak sorban, tényleg jó kis futás szokott lenni.

Hétfő délután munka után rögtön mentem a startcuccokért, de idén valamit nagyon elbénáztak a szervezéssel, mert óriási tumultus volt már kezdettől fogva a Városházánál, az emberek morogtak, idegeskedtek, káosz káosz hátán, nekem is jó egy órán át tartott minden cuccunkat felvenni, aztán siettem is hazafele Bennyhez. Sajnos Timiék nem jártak ennyire jól, Petra is jó egy órát, Timi 130 percet várt, mire megkapták a csomagjaikat. 

Voltak futók, akiknek elment a kedvük az egész rendezvénytől és nem vették fel a startszámot, sőt, voltak olyanok is, akik felvették, de az időmérő chipet már nem, így sokan anélkül futottak, így nincs hivatalos eredményük. :(

Kedden már odamentem este 7-re a belvárosba, úgy volt, hogy korábban találkozunk Editékkel, de végül előbb befutott Petra és Timi is, aztán jött Edit és Gabi is. :) Gyors fotózkodás, öltözködés, aztán Petrának már indulnia kellett, az ő startja 20:15-re volt kiírva. 








Befutottak a tesómék is, ők vigyáztak a cuccainkra, míg Petra elstartolt, vaciláltunk Timivel, hogy mennyire legyünk beöltözve, miben fussunk, végül én levettem a dzsekit is, sapkát felvettem, bár később zavart, de start előtt még fáztunk, nehéz volt eldönteni, hogy mennyire lesz melegünk futás közben. 

Újabb fotózkodás, aztán indultunk is a startzónába. :) 


Rengetegen voltak, de idén egy fokkal jobban ment a szinek szerinti startzóna, bár azért voltak eltévedt futók is, de sebaj. :) A mi rajtunk 20:40 helyett jó 20:55 körül lett végül, de jó volt végre nekilódulni. :) Csippantak a telefonok, garminok, és hajrá!!! :)

A bal szélén futottam, már ismertem a villamos sínek körüli szakaszokat, tavaly és tavalyelőtt is ott futottam, lehetett egész jól előzgetni, haladni. Az első km-t megint sikerült 5 perc alatt összehoznom, valahogy azt a részt mindig felpörögve futom. :) Éreztem, hogy jobb lesz lassítani, mert megint elfutom az elejét, közben láttam, hogy Timi turbóra kapcsol, csak úgy szlalomozott a futók között, nagyon ügyesen ment. :) 

A harmadik kilométerig megint nagyon jól ment, aztán jött az oldalszúrás, szinte ugyanakkor, mint tavaly... lassítottam kicsit, de nem akartam belesétálni, csak lassabban futottam picit. Jó egy kilométert szúrt, de addigra már elértük az Operát és tudtam, hogy már nincs sok hátra. Picit nehezen mozogtam a lábaim, éreztem azt az egy hét kihagyást, de vitt a lendület, a sok jó gondolat, amin futás közben agyalgattam magamban. :) a Parlament előtt a kanyarban már egyre hangosabban hallottam a zenét, láttam a célkaput, és mintha valaki kézenfogott volna, újra erőre kaptam és belehúztam a végébe. :) Tesómék kiabáltak a széléről, már Petra is ott volt velük, én pedig átszáguldottam a célkapun és ránéztem az órára: 26:43..... végre 27 perc alatt beértem!!!!! Vigyorogtam csak, mint a vadalma, nagyon jó érzés volt elérni egy újabb kitűzött célt!!! :) 

Két éve próbálom az 5 km-es versenyeken 27 perc alá letornázni az időmet, de nem sikerült. 27:05, 27:04 volt eddig a két legjobb időm... és most sikerült!!! :) Nagyon örültem neki! 

Már Timi is bent volt a célban, a megbeszélt helyen találkoztunk a többiekkel, gyorsan felöltöztünk, mert újra elkezdtünk fázni és kis traccsparty után mindenki elindult hazafelé. :) Összességében szerint jó kis futás volt, én jól éreztem magam, jövőre megint ott leszek!!! :) 

És már fent van az eredmény is a rendezvény honlapján, ami szerint a hivatalos időm 26:42 lett és szerintem jól végeztem az összesítésben is, elégedett vagyok. :) 


14048-ból (ennyien futottak chippel) az 5019. lettem, a nők között 7511-ből a 1257., és a korcsoportomban pedig 6363-ból a 1127. :)  
Jól tippeltem, mikor ma azt mondtam, hogy az első harmadban benne vagyok. :))) 

Most pár nap pihi, aztán szombaton megyünk Timivel Königstettenbe futni, két év után újra ott leszek az őszi futáson, ott nyertem a kupát annak idején. :) 

Jövő hétvégén pedig SPAR maraton Budapesten, ma végre fix lett a nevezésünk, újra együtt a Küzdj az álmodért! csapat, Bogesz, a sógora és én futjuk le a 42 kilométert, én két szakaszt bevállaltam. :) Jóóóó lesz, ráadásul a vaDKörték csapattagjaink is jönnek mind + sok DK csapattagunk is ott lesz, igazi futóbuli lesz! :) 

Nincsenek megjegyzések: