2014. január 20., hétfő

Beteges hétvége

Pedig annyira jól indult a hét...

A hét eleje jól indult, kedden este lejutottam futni 11 km-t, csütörtökön pedig 15 km-t sikerült, pénteken pedig délelött lett egy kis szabadidöm, akkor 7 km-t sikerült összehoznom, de már éreztem, hogy kicsit gyengébb vagyok a szokásosnál, és a pulzusom a héten rendetlenkedett futás közben, néha felvillant a 200 is rajta, de én az elemre gyanakszok még mindig. 

Viszont olvastam egy futótársam blogján, hogy a múltkor neki is ugrált a pulzusa futás közben magasabbra és pár nap múlva beteg lett. Nem tudom, hogy lehet e összefüggés nálam is, mindenesetre már péntek este tiszta nátha voltam, rázott a hideg és fájt a torkom. :(

Azért délután még Andi barátnömmel találkoztun, kávéztunk a városban egyet, olyan jó régi barátokkal Bécsben összefutni. Vele együtt dolgoztunk a dunaújvárosi Bowling Centerben még a fénykorban. :) De jó is volt!!! Szóval jó délutánunk volt.

Aztán szombatra már teljesen kidöltem, annyi eröm volt, hogy lementem boltba bevásárolni húsleveshez, azt megföztem és az egész napi kajám egy tányér leves és pár darab mandarin volt. Egyébként az ágyat nyomtam.... :( Estére egy fokkal jobban lettem, már el tudtam pakolászni és meg tudtam Bennyt fürdetni, de már éreztem, hogy kezd nyomni a fejem, úgyhogy bevettem egy cataflamot éjszakára.

Sokat nem segitett, mert reggelre erös migrénem lett, már csak az hiányzott. Megint maradtam az ágyban, Bennyt elvitte Opa estig, én pedig kettöig feküdtem-aludtam. Utána felkeltem, ettem egy tál húslevest, két mandarint, bevettem megint egy gyogyszert és pihentem még fél órát. 

Közben kint + 12 fok volt... nagyon szenvedtem, hogy én pedig bent fetrengek. :( Végül fél 4-kor már picit jobb volt a fejem, felöltöztem és lementem kicsit a tóhoz. Szabadidöruhában mentem és futócipöben, hogy majd gyorssétálok, de aztán egyre jobban belekocogtam és végül lent voltam másfél órát, kocogtam jó alacsony tempoval és pulzussal 10,5 km-t. Megmentettem a hétvégét, és a kedvem is jobb lett.

Igaz, ennek a "futásnak" egy szomorú apropója is volt, a facebookon olvatam egy futónöröl, akit Amerikában egy részeg autós elgázolt a hét elején és indítottak egy felhívást, hogy hétvégén fussun Meg Cross Menzies emlékére, szombaton érte akartam futni, de ugye az elmaradt. Azért a vasárnapi futásomat neki ajánlottam. :( A fejem iszonyatos, tiszta karikás a szemem, de nem is ez a lényeg a fotón... tegnap már annak is örültem, hogy friss levegön lehetek...




Nincsenek megjegyzések: