2014. január 10., péntek

Döcögős évkezdés

Amilyen lelkesen zártam az évet, annyira döcögősen indul..

Január 10.-e van... új év, új tervek, amikből eddig még nem sokat sikerült megvalósítanom. Mozogni konkrétan semmit nem tudtam eddig. Csak kifogások vannak, pechszéria...

Még az utolsó előtti futásom alkalmával szorosabbra kötöttem a cipőmet, ami elég csúnyán megszorította a lábfejemet, de erre még szilveszter napján ráfutottam a 14 km-t és a szilveszter estét már belilult lábbal töltöttem. Készültem január elsején a dunaújvárosi futópajtikkal futni, de papucson kívül semmit nem bírtam felvenni a lábamra, annyira elintéztem magam... Jól kezdődött az év.

Utána beterveztem szombatra még a dunaújvárosi futókkal egy szülinapi futást, de hirtelen felindulásból sikerült Veracrow-nál egy időpontot kapnom szemhéjtetkóra, így pénteken nála kezdtem a napot és nagyon szép szemet varázsolt nekem, viszont mivel elég érzékeny a bőröm, így belilult, bedagadt, másnap nem igazán tett volna neki jót a hidegben futás, úgyhogy a szülinapi futi is sajnos kimaradt. 

Mivel nagyon nehezen gyógyul a szemem, még mindig nem futottam, pedig a lábam menne. De a pirosság most múlt el aránylag, a sarkokban érzékeny még a bőr. De hétvégén futok, maximum teszek fel szemüveget. :) Elég a lazsálásból... vasárnap az Alte Donaunál szeretnék futni.

Bár ma eszembe jutott, hogy nincs autóm, így kicsit jobban meg kell szerveznem ezt a futást. Ugyanis az autóm szerelőnél van és a "kis olajfolyás", amivel odavittem kiderült, hogy kicsit nagyobb problémával társul, így egy fél vagyont fogok ott hagyni jövő héten és azt is úgy, hogy ismerjük egymást a műhellyel, magyarok és nekem magyar árakon számolnak... el nem tudom mondani, hogy mennyire hálás vagyok nekik. 

Úgyhogy jól kezdődik az év... emellett még nagy változások is vannak előkészületben az életemben, ami néha azért nyugtalanságot, bosszúságot, bánatot okoz, de igyekszek talpon maradni és küzdeni azért, amit elterveztem.

Viszont a futóversenyek egyenlőre a háttérbe szorulnak, azt sem tudom, hogy mi lesz másnap, így most nem igazán tervezek... majd lesz ,ahogy lesz. Most egyenlőre nem ez a legfontosabb gondolatom. De holnap futok, az fix. :)))

3 megjegyzés:

martinelli írta...

Nem tudom hogy tudtad annyira megszorítani a füzőt, hogy megliluljon a lábad :( Mintha most húznál cipőt először :D

Bambi1978 írta...

A brooks cipömön sosem találom el rendesen a megfelelö bekötést és a vastag futozoknim volt rajtam. :) és persze lusta voltam megállni, mikor éreztem, hogy szoros, futottam tovább... tehát hülye voltam. :D

martinelli írta...

Jól megfizetted az árát a lustaságnak :)