2014. február 1., szombat

Kedvenc vacsorám

Illetve nem csak vacsora, bármikor ehető, gyorsan kész, diétás, finom! :) Most is ezt vacsoráztam.

Tonhalas cuccnak hívom csak. :)

Hozzávalók:

-1 doboz metélőhagymás frischkäse (otthon állítólag friss sajt néven fut) - Lidlben, Hoferben (otthon aldi), billában illetve nálunk mindenhol kapható. Lehet simából is csinálni, de akkor metélőhagymát (snidling) kell beleapritani.
-1 doboz olivaolajban lévő tonhal
-fél fej lila hagyma (vagy ha hagymásan szeretitek, akkor mehet bele több is)
-só, bors

A tonhalról le kell önteni az olivalajat, majd egy tálban összekeverni a frischkäse-t, az apróra vágott lila hagymát, sót, borsot és a tonhalat. Picit állni hagyjuk és utána jó étvágyat hozzá! :) Abonettel nagyon finom, de én ma magában ettem vacsira. :) 

Szerintem nem lehet megunni! :)

4 megjegyzés:

Réka írta...

Olyan tonhal nem jó ami sós lében van?én direkt ilyet veszek nem olajasat erre tessék:-D

Bambi1978 írta...

Szerintem jó az is, próbáld ki azzal, biztos finom lesz! :)

kovtama írta...

Uh ezt kipróbálom. De te tényleg csak úgy magában?? El nem tudom képzelni.

Bambi1978 írta...

Abonettel altalaban, de vmelyik este tenyleg magaban ettem. :)