2014. február 7., péntek

Sikerélmény

Lejegyzem, mert büszke vagyok rá! :)

Itt is rögzítem, hogy meglegyen később, mert fb-on eltűnnek az infók egy idő után, de tegnap lefutottam életem első 25 km-ét egyben!!!! :)


"Mindegy mekkora akadály áll előtted. Ha kitartó vagy, nincs lehetetlen!"

Ez tegnap is bebizonyosodott. Munka után futócuccban indultam hazafelé, hátizsák rajtam, irány a Prater (3,8 km), ahol már várt Andi ( Kabók Andrea). Közben melegem lett, úgyhogy a kabátot inkább cipeltem a hátizsákban. Futottunk kb. 8 km-t közösen, beszélgettünk, élveztük a napsütést. Andi hazakanyarodott, én még egyszer elfutottam a Hauptallee végéig és utána indultam hazafele, át a Dunán a hídon, majd a kerületünkbe érve hazafele. Mivel ráértem és nem fáradtam, a pulzusom is tökéletes volt, játszani kezdtem a számokkal, hogy mennyi legyen a mai kilométer. 21 km-nél 23-at lőttem be, de utána befészkelte a 25 km a fejembe magát. Eddigi leghosszabb futásom egyben 24 km volt, egy nagyobb lépésnek tartottam a 25-öt mindig is. Viszont épp mondtam Andinak, hogy hamarosan le akarom futni, és úgy érzem, hogy ebben a hónapban a 30 is reális lesz egyszerre valamikor. Úgyhogy a tóhoz érve vettem egy mély levegőt és elindultam még egy körre itt is, így gyönyörű naplementénél sikerült életem első 25 kilométerét lefutnom!!!

Már tudom, hogy akaraterő és kitartás a kulcs, bármit elérhetek és el is fogok, mert megerősödtem és hiszek magamban! Bocs, ha valaki unja már a futós dolgaimat, de életem egyik nagy büszkesége, hogy a 85 kilós énemből idáig jutottam!!!

Éljen a pulzuskontroll: 25,11 km 3:13:05 AVG: 149!!!

http://www.endomondo.com/workouts/294065938/2229678



Nincsenek megjegyzések: