2015. január 18., vasárnap

Hétvége

Kikapcsolódós, de még nem teljesen szigorított volt...

A hétvége a kikapcsolódás, pihenés jegyében telt, Benny itthon volt, Zsolti is, úgyhogy közös programokat szerveztünk.

Tegnap megnéztük az Autókiállítást és az Utazás-Gasztró kiállítást, ebédelni még itthon tudtunk, zöldséges bulgurt csináltam Bennynek, magunknak pedig sima bulgur volt chili con carnéval, hús nélkül, mivel Zsolti vega. Ez végülis ugyanaz volt, amit szoktunk csinálni csilis babot, csak hús nélkül, babbal és kukoricával, finom volt így is és laktató.

Én nem szoktam le a húsról, de ha itthon van Zsolti és neki is főzök, akkor sokszor kerül hús nélküli az asztalra. Bennynek azért szoktam hozzá húst is csinálni, hogy ne reklamáljon, de én néha elvagyok nélküle is, bár leszokni róla nem tudnék.

Mivel egész délután úton voltunk, este egy gyors pizza volt a vacsora, de sztem ha a kalóriát átszámolnánk, még bőven belefértünk egy napi keretbe.

Ma pedig múzeumban voltunk, sokáig aludtunk, későn reggeliztünk, ma kicsit szedett-vetett volt a kajálásunk, de majd holnaptól megint jönnek a megszokott hétköznapok. Azokra már elég jól megszoktam a napi menetet..

Holnap torna is lesz megint, de itthon, mert Bennyvel leszek, kedden talán lightos futás, szerdán repülök egy éjszakára Berlinbe, de ott is fogunk lehet futni a Nike csapattal, csütörtökön jövök vissza este és máris péntek lesz, vége a hétnek. :)

Minden hét mehetne ilyen gyorsan.

Kcal számolo programot ismerem, de ez a méregetés nekem nagyon macera, sosem volt hozzá türelmem és kitartásom, inkább odafigyeltem arra, hogy mit mikor és mennyit ettem, nekem ez vált be. És a mozgás. :) na, az a legjobb! :)))

Nehéz visszatérni az útra, de utána már tudom, hogy menni fog szépen.

Bogesz írta...

Én utálom ha gyorsan telik.... csak azt érzem hoyg rohan az idő és én meg nem tudok mikor élni! Azt szeretem ha sokáig tart... olyankor tartalmas!

Húúúú már itt is Berlin! ;)