2015. március 13., péntek

Készülődés

Kezdem a lényeggel: neeem, még mindig nem hagytam el a 7-es számot.... ááááááááááá :))))

De amúgy megjött, szóval valószínűleg ezért stagnál a súlyom, de mindegy, tartom továbbra is a kaját úgy, ahogy eddig, futok, tornázok és majd elindul szépen. :) nem adom fel, nem tol ki velem. :)

Visszaolvastam a blogomat , az öt évvel ezelőtti részeket, akkor is voltak ilyen időszakok, amikor pár napig beállt egy számhoz, de aztán szépen indult tovább, ahogy haladtam tovább én is a diétával és a mozgással. 

Amúgy annyira hihetetlen, hogy mennyire pörögtem akkor, honnan volt bennem ennyi energia? :))) Hajnalban keltem, futottam, diétáztam, programoztunk Bennyvel, mert akkor még otthon voltam, csak heti egyszer dolgoztam , főztem diétásan, főztem neki, nem semmi. :) Oké, most azért dolgozok heti 30 órát, rohanok érte az oviba, egyedül vagyok a napok többségében, szóval picit változott a helyzet is, de azért most igyekszem összekapni magam és amikor tehetem futok, amikor Benny is itthon van, akkor pedig itthon tornázok.

Tegnapelőtt és ma futni voltam kb. 50 percet, egyre jobban rázódok vissza, tegnap pedig kick box aerobikoztam, a végén Benny is beállt, megtetszett neki. :) Minden nap csinálom már hétfő óta a 150 hasprést és a 100 lábemelést, mint régen. Kétnaponta pedig törzsre és picit tricepszre edzek egy-két feladattal. 

A kaját tartom, még mindig nem ettem édességet, jól bírom, erre vagyok a legbüszkébb most. :) Az ivás lehetne jobb, az a legnagyobb mumus most, de valahogy nagyon nem csúszik napközben az innivaló. :( 

Enni szerintem jól eszek, minimális szénhidráttal, ahogy öt éve is csináltam. Sok fehérje, sok zöldség. Ma például megint a kedvenc vacsorám volt: párolt brokkoli és karfiol, rá két evőkanál tejföl, egy marék reszelt mozarella és füstli, ezt összekeverni és jó étvágyat! :) Tegnap pedig a tonhalas cuccot csináltam és abonettet ettem hozzá. (tonhalas cucc: egy doboz cottage cheese metélőhagymás, lila hagyma aprora vágra, egy tonhalkonzert olivaolajas, de az olajat le kell önteni róla, só és bors és ezt összekutyulni. - NYAMI! :D )

Vasárnap pedig kezdődik a futószezon, én 6,8 kilométerrel nyitom idén. Ma felvettem a rajtcsomagot, Andi barátnőm huga is kijön, ő félmaratont fog futni, ha jobb formában lennék, én is azt futnám, de majd legközelebb máshol.... egyenlőre érjem utol magam, a versenyek és a távok megvárnak. :) 


Nagy terveim nincsenek erre a versenyre, szeretném kényelmesen, vidáman lefutni, 45 percen belül már elégedett leszek. :) 2011-ben ugyanitt 38:20 alatt futottam, ez most tuti nem fog menni, de nem baj. Most nem ez a lényeg. Hanem az, hogy futok újra! :))

Nincsenek megjegyzések: