2011. december 18., vasárnap

Javulóban

a derekam, de még nem merek tornázni, nehogy teljesen kidőljek karácsonyra. :(

Már így is bőven elég, hogy még nem igazán tudtam előkészülni a takarítással, rendrakással, mert a hajolgatás nem igazán megy még sajnos. :( Bennyt is elég emelgetni, bár nagyon cuki, mert elmagyaráztam neki, hogy fáj a hátam és most segítenie kell, mert nem tudom annyit emelgetni, és ügyesen kimászik a kádból, háromra ugrik, hogy felrakjam a pelenkázóra és az ágyba is segít belemászni, érzi, hogy most jobb nem ugrálni az idegeimen. :)))

Ma azért addig már eljutottunk karácsonyi készülődés terén, hogy sütöttünk Tante Fannys linzer kekszeket, mézeskalácsot és vanilíás kifliket. Benny is segített, bár elég hamar megunta és inkább bement játszani a szobájába, én pedig nyugiban befejezhettem. :) Magamnak is gondoskodtam karácsonyra nassból, ma utoljára lementünk a szomszédos karácsonyi vásárba egy utolsó tiszteletkörre, mert itt eddig is csak csütörtök-péntek-szombat-vasárnap voltak nyitva és jövő héten már nem nyitnak ki arra a két napra. Még november közepén elterveztem, hogy majd mindig ott veszünk finom büdös sajtokat, házi sonkát és ma ébredtem rá, hogy idén eddig SEMMIT nem vettünk ott, úgyhogy ez volt a mai program, hogy még egy utolsó kört menjünk és vegyek pár apróságot. :)

Vettem háromféle büdös sajtot, és már tavaly is nézegettem egy standot, ahol reform sütiket árul egy néni, így ma odamerészkedtünk és vettem két tálca teljes kiörlésű és tönköly lisztből készült aprósütiket, ezek lesznek az én süteményeim az ünnepek alatt. :) nem akarok és időm sincs nagyon új recepteket kipróbálni, így inkább vettem. :) Igaz, nem volt két fillér, de nem érdekel, nem akarok stresszelni ezen még az utolsó napokban, hogy még kellene valamit sütni.  P úgysem fog belőle enni, mert "egészséges süti", ahogy ő nevezi :D , majd elviszem haza is, ott is jól fog jönni. :)

Holnap az oviban lesz egy karácsonyi kis összeröffenés a szülőknek, írták, hogy lehet vinni kekszet is, oda majd Tante Fannysat viszek + kis szaloncukrot készítettem össze, itt úgysem ismerik, de általában nagy sikere van, bárkit kínálok vele. :)

Remélem, hogy holnap már egy könnyebb tornát is tudok csinálni, mert már hiányzik, de először gondoltam arra, hogy felsőtestre tornázok ma, aztán rájöttem, hogy ahhoz is kell valamennyire a gerincem, a Péntek Enikős tornákhoz is, max. még Leslie maradt volna, de inkább nem akarom kihívni magam ellen a sorsot, úgyhogy még maradtam a popómon, bár nehezen. :)

Pénteken és szombaton egy modell diétát kezdtem el, ami ma délig tartott, de így is ügyes voltam, hogy kibírtam. Viszont mikor lementünk a karácsonyi vásárba és a sajtos csajszi az összes sajtot végig kóstoltatta, nem tudtam neki mondani, hogy bocs, de gyümölcs diétázok, inkább nem kérek. :) mivel 2,5 napot tartottam jól magam, így erre is büszke vagyok. Megy ez, ha akarok. :) A héten továbbra is megy a figyelés, a kistányéros trükk és az este odafigyelés, sok folyadék, aztán az ünnepek alatt is észnél szeretnék maradni, hogy január elején ne kapjak sokkot , ha mérlegre állok. :)

És végül 4. advent vasárnapon ezt a dalt küldöm Nektek, hogy hangolódjunk a jövő hétvégére, most már tényleg itt van a kapuban a karácsony,

kellemes készülődést Mindenkinek!!!

1 megjegyzés:

martinelli írta...

Olvasom a naplódat és mitha magamat látnám: itt fáj, ott fáj :( :(

Vigyázz a tornákra és az emelgetésekre is, Rezsit pedig tedd félre egyelőre.