2012. július 14., szombat

Èletjel

Minden oké, csak a héten többet dolgozok...

Mivel annyira akartam menni julius elsején az erdei futásra, így elcseréltem azt a napomat, ezért ezen a héten négyszer leszek délutános és egyszer délelöttös voltam, belehúztam a melóba... Bár egyre jobban érzem, hogy újabb kihívásra van szükségem munka terén is, úgyhogy nézelödök, hátha találok valamit, amiért érdemes lenne lépni innen tovább...

Különösebb dolog nem történt a héten, azon kivül, hogy voltam kétszer reggel futni és készülök még holnap is. Most, hogy picit hült a levegö, reggel majdnem fázok is, mikor 6-kor elindulok a szokásos körömre. De pár km után azért már nincs gond, dolgozik a pulzus rendesen. :)))) Holnap, ha minden jól megy, akkor egy nagyobb futást tervezek, csak ne essen az esö... mert ma eljöttem bringával dolgozni, és kb. fél óra múlva szakadni kezdett az esö és csak nemrég hagyta abba, úgyhogy reménykedek, hogy hazafelé is bringával tudok majd menni. Az autót csak tényleg akkor használom, ha nagyon gáz az idö, mint pl. tegnap, egész délelött szakadt az esö... remek nyár. :/

Ami még a héten történt, és említésre méltó, hogy rátaláltam a DK futóközösségre, és csak ajánlani tudom minden futás után érdeklödönek... Nem tudom, hogy láttátok e vasárnap a Napló adását, amiben Vizl Péter nagy fogyásáról volt szó. Na, abban a riportban is említették a DK csoportot, én elötte kb. két nappal csatlakoztam hozzájuk, Gergö blogjából találtam rájuk.

DK, alias Dagadt Köcsög egy fiatal srác, akinek elege lett a túlsúlyából, és belevágott az életmódváltásba, diétázott és futni kezdett. Elöször persze nehezen ment neki, de nem adta fel, lassan, de biztosan egyre többet tudott kocogni, a gyaloglások rövidültek, és a kilók is elindultak lefelé. Erröl az élményéröl egy blogot vezetett (http://www.dagadtkocsog.blog.hu/) , aztán rátalált egy futóközösségre, ami most már egy saját DK futóközösséggé nötte ki magát. Több száz tagja van a csapatnak, akikben egy a közös: a futás szeretete. Nem számit, hogy hány kg az ember, nem számit, hogy lassan kocog, a lényeg, hogy fut, próbálkozik.

Nagyon jó kis csapat, váltókban indulnak különféle eseményeken, legutóbb pl. az Ultrabalaton futáson teljesítették az egész távot több csapatban!!! Példamutató emberek, minden tiszteletem az övéké és örülök, hogy most már én is csapattag vagyok! Facebookon található a csoportjuk egyébként, akit érdekel, szívböl ajánlom öket!!!!

Emlékszem, Siófokon Panni mutatta meg Gergöt, akkor hallottam elöször a "Dagadt Köcsögröl". :) A polójára már akkor felfigyeltem, és a verseny alatt meglepödve láttam, hogy elég sok futón hasonló poló volt, de akkor még nem értettem, hogy mi lehet, az a "DK - egy csapat vagyunk" felirat...

Aztán a juniusi, bécsi nöi futáson is elfutott mellettem pár magyar lány, akiken ugyanilyen poló volt, akkor is néztem megint csak, hogy vajon mi lehet ez...

Remélem, hogy az öszi versenyeken már én is DK-s polóban fogok futni és büszkén fogom viselni. :)))

Nincsenek megjegyzések: