2012. augusztus 2., csütörtök

Újra Bécsben

Az elmúlt két hétvégét otthon töltöttük, most két hét Bécs következik, aztán NYARALÁÁÁÁÁS!!!! :)

Nagyon jó volt otthon, barátnőztünk, szépültünk és még futni is eljutottam háromszor.

Mondjuk otthon azért kicsit nehézkesebb a futás, mert vagy bele kell vennem a Duna parti részt is, ami azzal jár, hogy egy elég nagy rész emelkedőn futást is jelent, különben elég hamar befutom a központi utcákat. Azért sikerült elég nagy köröket összehozni, jó volt picit kimozdulni ott is. :)

Valamiért a sport tracker program ott nem akar km-t mérni, de még nem jöttem rá, hogy mivel függhet össze... mert szerintem internetet nem kell használnia, mégis furának tartom, hogy külföldön nem tudok vele futni, mert nem mér távot. :((( Bosszantó, azt hittem, hogy az okos telefon mindenhol okos...

Tegnap már dolgoztam, bringával mentem és bringával intéztem délelőtt is a dolgaimat, így legalább megvolt a napi mozgás, mivel futni nem jutottam le. Ráadásul múlt hét óta kiújult az aranyerem, nagyon szenvedek vele, már azt hittem, hogy kicsit jobb lett, de ma reggelre megint igen kellemetlen. Most már nem tudom sokáig húzni, tényleg el kell vele mennem dokihoz, csak olyan "ciki" terület szerintem. De a fájdalom sem kellemes, úgyhogy össze kell szorítanom a fogaimat és irány a doki...

Pont ezért reggel sokáig vaciláltam, mikor megszólalt az óra fél 6 után, hogy menjek vagy ne menjek futni. Egyik felem már nagyon ment volna, de a másik még punnyadt volna... viszont mivel tegnap a mérleg kicsit szórakozott velem, így győzött a futás utáni vágy és 5:50-kor már lent voltam teljes felszerelésben. :) Az első kb. 1-1,5 km-t a gps is végigaludta (mondom, hogy valami nem oké vele :((( ), de aztán mindketten felébredtünk és végül 47 percet futottam. Jó volt, utána kezdődhetett a nap.

Mire felértem, Benny is már ébren volt, mostanában a tyúkokkal kel, ami nem a legjobb, mert így P-t ébreszti korán, aki néha 1-2 körül ér csak haza éjjel, úgyhogy igazán boldog, ha fél 7 után már kukorékol a kiskakasunk. De még mindig egy szavunk sem lehet, mert este 8-fél 9 körül elmegy aludni és reggelig durmol... de azért reménykedek, hogy visszatér még a régi jó világ, mikor fél 8-8 között ébredt. :))))

Nemsokára indulunk a kiskocsiért, már várom nagyon, olyan jó lesz végre újra saját kocsival jönni-menni. Főleg a Balatonra utazni két hét múlva.... már számoljuk a napokat, P is nagyon várja, imádjuk Szigligetet!!! :)


Nincsenek megjegyzések: