2012. október 26., péntek

Élek és MÁR virulok....

Megint eltelt lassan egy hét, és még mindig próbálom utolérni magam....

Múlt héten szinte minden nap változott a beosztásom, így alig tudtam tervezni a napjaimat, mire végre beosztottam volna a szabadnapomat, addigra tuti, hogy úgy átvariálta a főnökasszony a beosztást, hogy buktam a programjaimat... így futni kedden voltam csak, hiányzott is nagyon a többi napon. :(((
 
Aztán mikor már fixnek tűnt minden, és kiderült, hogy szombaton szabad leszek és pénteken négyig dolgozok, gyorsan leszerveztem a családdal, hogy akkor péntek este elugrunk haza a tesómmal és Bennyvel és majd vasárnap visszajövünk. Fodrászidőpontot lebeszéltem szombatra, de mire végeztem csütörtökön a munkával, a beosztás megint változott és már este 7-ig voltam beírva péntekre... nem ment fel a vérnyomásom cseppet sem. :(((( Mindegy, végül szombat korán reggel elindultunk haza és 11-kor már az udvaron üldögéltünk a napsütésben a családdal. :))
 
Pihenni mondjuk sokat nem tudtam, mert voltam fodrásznál, tescoban, könyvesboltban, decathlonban, kitakaríttattam a kocsit kívül-belül és másnap kitaláltuk, hogy kihasználjuk a + 21 fokot és irány a Balaton, Szigligeten süllő fesztivál volt. Még egy utolsó Balaton látogatás idén, és úgy jöttünk vissza Bécsbe. Délre le is értünk, a kikötőben ebédeltünk, aztán átmentünk a fesztiválra, sétálgattunk, üldögéltünk a Balcsi parton, gyönyörű délután volt. Négykor indultunk haza, sötét lett, mire Bécsbe értünk.
 
Sajnos Benny vasárnap estére lázas lett és hányt, másnap még magasabb láza lett, nagyon nyugtalanul indultam dolgozni, szerencsére az anyósom át tudott jönni vigyázni rá. :((( Másnapra nálam a migrén is tetőzött, de az eddigi egyik legbrutálabb migrénje volt most, semmi nem maradt bennem, még a víz sem két napig. :(((( A gyógyszer is kijött belőlem, úgyhogy kedden Bennyvel együtt mentünk dokihoz, mindkettőnket megvizsgálták, orvosolták. Én kúpot kaptam, 24 db van egy dobozban, ez elég lesz egy darabig, Bennynek pedig torokgyulladása van, úgyhogy antibiotikum kúrát tartunk hétfőig. :(((( most már jobban van és én is, bár szerdán még elég labilisan tudtam dolgozni, de aznap már ebédkor ettem óvatosan, ami nem jött vissza szerencsére.... Ilyen áron azért nem szeretnék fogyni, le is ment majdnem három kiló.... :(((
 
Tegnap és ma szabadnapos vagyok, ma ünnepnap van itt Ausztriában, majd holnap megyek újra. Egyébként maga a munka tetszik, jól érzem magam, szerintem jó váltás volt, csak forrja már ki magát ez az egész beosztás és legyen egy rendszer, mert az nagyon hiányzik nekem.... nem tudok tervezni és ez nagyon rossz.
 
Ma is nagyon szerettem volna futni, de elég nehezen jött össze, végül ebédfőzés közben szorítottam bele a napomba 3 tókörnyit, ami 41 perc volt és 6,9 km. Talán még este lejutok két körre, ha a tesóm itt lesz. Vasárnap délelőtt még talán belefér egy hosszabb, de lassan kezdem én is elengedni a siófoki félmaraton futás tervemet, mert nem látok nagyon esélyt arra, hogy tisztességesen felkészüljek..... ha mást nem, szurkolni fogok, de még megálmodom addig, hogy induljak e valamelyik távon. Egyenlőre most úgy érzem, hogy nem vagyok annyira jó formába, de ha végre lenne egy rendszeresség az életemben, akkor még lehetne heti 3 futást beiktatni... szóval novemberi Siófok még kérdőjeles....
 
Addig is maradnak az apró örömök, amikor egy kis időm akad és futócipőt húzhatok..... :)

Nincsenek megjegyzések: