2012. október 5., péntek

Káoszos hétkezdés

A hét első fele nem indult valami jól, de mára utolértem magam. :)

Hétfőn volt az első napom az új munkahelyemen, illetve ez még nem is a végleges helyem, itt most csak betanulok, mert az üzlet, ahol majd én leszek jövő héttől, majd csak 18-án nyit. Addig még sok dolgunk van, ezért úgy gondolták a céges fejesek, hogy egy hét elég lesz betanulni (érdekes is lenne, ha elég lenne....), jövő héten két napos tréning, másnap reggel negyed 7-re már ki kell mennünk az új üzlethez, mert érkezik egy nagy adag szállítmány, amit el kell pakolnunk, szóval nem fogunk unatkozni. Egyenlőre még káosz van, senki nem tud semmit, én is sakkozok az anyósommal, P-vel és a tesómmal, hogy éppen ki vigyáz Bennyre, szóval remélem, hogy nyitás után lesz egy fix havi beosztás és az alapján már egy fokkal talán könnyebbek lesznek a napok.
 
Az első két napom nagyon rosszul sikerült, ugyanis már vasárnap este éreztem ,hogy migrén érkezik, és bármennyire is sikerült időben bevennem a gyógyszert, sajnos már nem igazán hatott. :( Úgyhogy az első napom, amikor déltől 5-ig voltam szinte csak a túlélésért ment, alig fogtam fel az infokat, zavartak a fények, a klima, a hangos zene, nagyon magam alatt voltam hazafelé. :( Nem messze tőlünk még meg is kellett állnom a kocsival, mert visszajött a vacsorám is, szóval hazaérve örültem, mikor Bennyt leraktam és én is aludhattam...
 
A kedd is még a migrén jegyében telt, de már egy fokkal jobban, viszont még mindig nem igazán éreztem teljesen jól magam, így a munkámat sem élveztem úgy, ahogy szerettem volna.
 
Szerda már jobb volt, akkor már kasszázhattam is, gyorsabban is ment az idő, egyből szebben láttam már a jövőmet. :)
 
Most két nap szabadnapom van, szombaton megyek újra, aztán ebben az üzletben elvileg vége a betanulásnak. Mondanom sem kell, hogy még totál nem ismerem ki magam, de mindegy.... majd csak lesz valahogy.
 
A migrén miatt a hét első felében nem sikerült futnom, pedig kellett volna legalább még egy átmozgató, de mindegy... úgy tűnik, hogy a félmaraton előtt nekem időzítve van a migrénem, májusban is ez volt, bár akkor a félmaratonos héten semmit nem tudtam mozogni, annyire kidőltem a migréntől. Most legalább tegnap és ma lejutottam 50-50 percre, átmozgattam magam. A lábaim aránylag rendben, a kilók is aránylag rendben, az agyam is remélem, hogy a helyén van. :)
 
Tegnap délelőtt még bringáztunk P-vel 21 km-t, kihasználtuk az utolsó kellemesen enyhe időjárást, úgyhogy azért pótlom az elmaradt mozgásokat. :)
 
Holnap pihinap, kis szénhidrátfeltöltés munka után, aztán vasárnap 11-től indul a második harcom a 21,1 kilométerrel. :) Várom nagyon és remélem, hogy minden rendben lesz....
 
Sok erőt fog adni a tudat, hogy Panni és több futótársam ugyanabban az időben Budapesten fut, gondolatban ott lesznek velem. :) Meg fogjuk csinálni mindannyian és vasárnap este már egy újabb éremmel fogunk gazdagabbak lenni és persze az élménnyel, ami még az éremnél is többet ér......

2 megjegyzés:

Rainee írta...

Mi ez az új munka? És miért kellett váltani?

Bambi1978 írta...

Az S.Olivernél dolgozok részmunkaidőben okt.1-től. A hotelből a munkabeosztás miatt (is) jöttem el. Most legalább a vasárnapok + ünnepnapok mindig fix szabadok.
Aztán majd meglátjuk, hogy milyen lesz a helyem 18.-átòl...:-)

Az egyik kedvenc üzletem, törzsvásárlò voltam eddig is.