2012. október 14., vasárnap

Nyugisabb hétre várok... :)

Elvileg 18.-ától már kicsit nyugisabb napok várhatóak, de addig még hátra van pár nap....

Az elmúlt hét megint elég kapkodós és zsúfolt volt, nem igazán volt időm bármit is csinálni, bevásárolni is az egyik metrónál lévő pékségben tudtam csak, mert egész napos tréningek voltak az új munkahelyemmel.
 
Szóval most már itt is kiírom, az a helyzet, hogy 14 év után ott hagytam a hotelezést, sajnos be kellett látnom, hogy gyerek és vendéglátós férj mellett nem igazán családbarát munkám volt. Ami még tavaly októberben Benny oviba szoktatása miatt jó volt, az mostanra már teher lett, hogy szinte csak délutánonként dolgoztam + hétvégén mindkét nap. A nyarat végig szenvedtem, hogy a gyerekem a nagyszüleivel élvezi a szuper délutánokat, hétvégén, míg mindenki strandon volt és persze Benny is kirándult a nagyszüleivel, én dolgoztam.... hiányzott, hogy egy héten legalább háromszor nem én fürdettem, hogy nem tudtam neki jó éjt puszit adni, szóval egyre jobban éreztem, nem ez az utam.
 
Keresgélni kezdtem, de nem volt egyszerű és még most sem tudom, hogy jó döntést hoztam e, de egyenlőre reménykedek és bizakodok, hogy ez egy következő állomás a végállomásig, amit most egy darabig kipróbálok és majd meglátjuk, hogy milyen lesz.
 
Mivel kereskedelmi végzettségem van, így ezen a területen is nézelődtem, bár nagy tapasztalatom nincs, mivel anno a suli után rögtön bejutottam a városunkban nyílt hotelbe a recepcióra és onnantól kezdve eldőlt a sorsom és sosem tértem le arról a területről. :)
 
Azt viszont eldöntöttem a keresgélés alatt, hogy ha kereskedelem, akkor élelmiszerbolt kizárva, szalámit szeletelni nem igazán vágytam, kasszába ülni a sok okostojás vásárló heppjeit elviselni szintén nem, úgyhogy maradt a ruházat, de abból is akkor már olyan cégekhez küldtem el a pályázatomat, akiknél én is szivesen vásárolok, mert nem hiszem, hogy pl. egy intimissi üzletben hitelesen tudom meggyőzni a vásárlót, hogy mennyire jó vásárt csinálna egy melltartóval, ha én sem igen vásárolok ott. :)))))
 
Szóval nézelődtem... és rátaláltam egy újonnan nyíló bevásárlóközpontnak a honlapjára, ami a közelünkben nyílik, már nyáron keresték az embereket a gyorsabb cégek, a többiek még most keresgélnek. S.Oliver egyike volt azoknak, ahova elküldtem az önéletrajzomat és az elsők között jeleztek vissza, hogy meghívnának egy elbeszélgetésre. Nagyon jó hangulatú "körinterjún" voltam, ami azt jelenti, hogy több pályázó is egy időben volt a cégnél és egy laza, csevegős felvételi elbeszélgetést csináltak velünk. Mivel elég sok volt a kereskedelmi dolgozó, így sok reményt nem fűztem a továbbiakhoz, ezért is lepődtem meg, mikor két hét múlva hívott a személyzetis, hogy szívesen alkalmaznának részmunkaidőben a cégnél. :) gyors osztás-szorzás, családi kupaktanács és pár nap múlva igen-t mondtam. A hotelben a nyaralásunk után felmondtam, közben kiderült, hogy október 1-től kezdhetek az új cégnél, először egy hét betanulás egy már működő üzletben, aztán készülődés a nyitásra, tréningek és pakolás, pakolás, pakolás. :)
 
Az első hét jó volt, de ugye migrénnel indítottam, ami kicsit visszább vette a lelkesedésemet, de a végére egész jól belejöttem, persze azért négy nap még nem valami sok, tehát még van mit tanulnom bőven.
 
A múlt héten eladási tréningek voltak , biztonsági előírások, nyitási információk stb.... ez is jól szervezett volt, egyedüli rossz az volt, hogy a város másik végébe kellett mennem, ami jó másfél óra utazást jelentett, így alig láttam Bennyt. :(
 
Pénteken negyed 7-re már ki kellett mennünk a mi üzletünkbe, négy kamionnyi cucc érkezett, azt pakoltuk be, rendszereztük és készítettük elő az üzletet a nyitásra. Nagyon szép lesz, minden új, modern, barátságos, tetszik!!! :) A kollégák is jó fejek így első találkozásra, nagyon jól összedolgoztunk, hamar elment a nap, este hatkor fejeztük be, de még van munka bőven... szerencsére szombaton nem kellett mennünk, majd hétfőn folyt. köv. , de akkor sem tudjuk, hogy meddig.... ez a bizonytalanság az, ami most még kicsit elfáraszt és kiakaszt, hogy nem tudok semmit mondani P szüleinek, hogy mikor van szükségünk rájuk, Bennyt elhozni stb....
 
De csütörtökön megnyitó, onnantól pedig már fix beosztásunk lesz, és remélhetőleg nyugalom. :)))) szeretem ezt a márkát, már most kinéztem pár dolgot, amit tuti, hogy meg fogok majd venni, csak arra kell vigyázni, hogy nehogy az egész fizetésem a shoppingolásomra menjen el. :D :D :D
 
A héten így csak kedden voltam futni, mintha éreztem volna, hogy máskor nem igen lesz rá módom, viszont érzem, hogy picit fájdogál a lábam, így akármennyire is gyönyörű idő van a hétvégén, tegnap is inkább itthon maradtam és nem futottam rá, mert hátha most ez a pár nap pihenés segít majd a regenerálódásban. Most is viaskodok magammal, hogy le kellene menni, de az eszem tudja, hogy inkább maradjak, mert ha sikerül hazajutnom a november 18-ai hétvégén, akkor ott mindenképp szeretnék Pannival, Bogival és a DK Teammel Siófokon félmaratont futni, amihez pedig fittnek kell lennem, úgyhogy majd jövő héten kezdek megint edzeni rá. :)
 
Lassan alakul a dicsőség falam is, bár még messze a vége, még sok ötletem van rá, de egyenlőre így néz ki és ez csak egyre szebb és bőségesebb lesz! :)
 

 

3 megjegyzés:

Judit írta...

Sok sikert kivanok az uj munkahoz! Erezd jol magad az uj teruleten!

Bambi1978 írta...

Köszönöm szépen! :-)

Niki írta...

Gratulálok az új munkádhoz! :)