2012. november 1., csütörtök

Elindult egy bogár...

Nem hagy nyugodni, újra és újra visszakattintok erre az oldalra .


Nézegettem a jövő évi futásokat, próbálom fejben összeállítani a tavaszt és a kora nyarat, mikor lesznek Bécsben a jelentősebb események és mikor Magyarországon.
 
Közben megakadt a szemem egy rendezvényen, amit azóta már rengetegszer átolvastam és nem hagy nyugodni a dolog, azt érzem, hogy én ott akarok lenni május 18án a bécsi sprint triathlonon. :)
 
Hogy mi is az pontosan? Nem Ironman vagy Ironwoman :D, de valami hasonló:
 
0,75 km úszás, 22,5 km bringa és utána 5 km futás.
 
Külön-külön már mindent simán megcsináltam, gond nélkül, egyben viszont érdekes lehet és meg szeretném próbálni. :)
 
Ami jó, hogy nem kell nagy anyagi befektetés, ugyanis nem előírás a neopren uszóruha és a bringa is lehet bármilyen bringa. Mondjuk Benny keresztapukájától (aki idén teljesítette az Ironmant) tudok kérni versenybringát, de azt még meggondolom. Egyberészes fürdőruhát lehet venni bárhol, és a nevezési díj sem vészes. (összehasonlítva a bécsi félmaratoni nevezésemmel...)
 
Ez amolyan "hobbi triathlon" verseny, szerintem az ilyen amatőröknek, mint amilyen én is vagyok. De vonz, egyfolytában ezen jár az agyam, új kihívást találtam most .:)))
 
Az egyetlen, ami nem teljesen tiszta, hogy ez a verseny egy négy fordulós versenynek a befejezése, és nem teljesen érthető, hogy kötelező e mind a négy programon részt venni vagy lehet e külön-külön is. Írtam e-mailt a szervezőnek, remélem, hogy a napokban válaszol, akkor mikulás ajándéknak elküldöm a jelentkezésemet. :))))
 
Mondjuk a többi hozzá kapcsolódó futás is érdekel, csak a négy rendezvényből kettő szombati napon van, ráadásul az utolsó kettő egymás utáni szombaton és azt még nem tudom így előre, hogy tudok e úgy szabad lenni. De persze megpróbálnám, ha úgy döntök, hogy az egész négy fordulót végig csinálom.
 
Az első futás március 17-én lenne, a fun run, amit már másodszorra futottam, 6,8 km futás. Jövőre mondjuk a félmaraton távra mennék, de ha a mini triathlon miatt a 6,8-at kell futni, akkor azt fogom. :)
 
Aztán április 27-én, két héttel a bécsi félmaraton után lenne egy 10 km-es futás, majd májusban még egy 10 km-es és rá egy hétre a mini triathlon.
 
Jól hangzik, ugye? ;) :)))))
 
Remélem, hogy hamar válaszol a szervező, hogy teljesen átlássam a versenyek menetét és indíthassam a jelentkezésemet. Mert az már fix, hogy jövőre ott leszek!!!! :)

Nincsenek megjegyzések: