2013. április 8., hétfő

Alakulok....

jövök kifelé a gödörből....

Pár nap pihinap futás terén, pár nap össze-vissza zaba, türelmetlenség, rossz kedv után a hétvége rendet rakott a fejemben és újra jobb a kedvem. :))) Szigligeten voltunk péntektől vasárnapig, pihentünk, futottam és feltöltődtem. Ráadásul mostanában zene nélkül futok, így teljesen át tudom élni az érzést, amit a futás tud adni egy-egy alkalom során.... Nem lesz gond vasárnap, már tudom!!!!! :)










Ma pedig megünnepeltem a szülinapom egy újabb futással, mivel a 35 km még sok lenne, így kereken 35 percet futottam. :))) az eredmény majdnem 6 km lett, amin magam is meglepődtem. :))))) 

2 megjegyzés:

Heni írta...

Boldog szülinapot :)! Ha így folytatod, a 36.-ra meglesz a 36 km egyben :)!

polly79 írta...

Sok boldog szulinapot! Nagyok szepek lettek a fotok, es te is nagyon csini vagy:)