2013. április 13., szombat

Még 24 óra....



Még 24 óra és elrajtol a 30. Bécsi Marathon...... kezdek izgulni, pedig "csak" félmaraton távon indulok. :)

DE úgy érzem most, hogy ha holnap sikeresen beérek a célba, akkor jövőre nekivágok a teljes távnak, mert Bécs az első számú "szerelmem", mert itt kezdtem futni, mert itt voltam az első versenyemen, tehát itt szeretném egyszer lefutni az ELSŐT.... de ez még távlati, egyenlőre sikerüljön a holnapi 21,1 km is. :) 

Tegnap már felvettem a startszámomat, a 13282-es versenyző leszek.... durva. :) Ma megint visszamegyek, mert női póló helyett férfi M-est kaptam, ami órási rám és azért 25 euroért inkább visszacserélném nőire, mert jó pólónak tűnik, Adidas és rajta van a VCM emblémája. :) 

 


2 körül kiérnek a DK csoport tagjai is, akikkel holnap együtt futok, megyek velük rajtszámot felvenni és utána a Városházára is a tésztapartyra. :) Holnap reggel pedig negyed 8 körül találkozunk az Alte Donau metrómegállónál, közös fotó és onnantól kezdve tele lesz a gatya.... :)))) De szuper lesz, ekkora versenyen még soha nem voltam, tévén keresztül is átjött mindig a hangulat... és most ott lehetek végre. Két éve várok rá!!!! Elmondani nem tudom, amit most érzek, hát még, amit majd holnap ilyenkor fogok érezni.... azt hiszem, az elején nem fogom nézni a pulzusomat, mert tuti, hogy az egekben lesz az izgalomtól. :))))) 




3 megjegyzés:

martinelli írta...

Hajrá Bambi! Drukkolunk Neked!

Mrita írta...

Nagyon ügyes vagy, jól fogsz futni, én is szurkolok.

Catherine írta...

Sok sikert a futáshoz! Drukkolok. :)