2013. április 23., kedd

Életjel

Megvagyok, csak időhiányban szenvedek. :)

A VCM óta még nem igen értem magam utol, de rajta vagyok az ügyön. :) A lábam nem igen akart javulni, múlt kedden lementem két tókörre, de elég is volt, éreztem, hogy nem örül a lábam a terhelésnek, így nem erőltettem a dolgot, azóta nem is futottam, reménykedek, hogy a pihentetés meghozza a hatását. 

A hétvégén otthon voltunk anyáéknál, pénteken mentünk, lassan értünk haza, építkezések és dugók lassítottak minket, de este 7-re Rácalmáson voltunk. Aznap hamar kidőltünk, másnap reggel pedig mentünk Pécsre a Nick Vujicic előadásra, ami fantasztikus volt!!!! Én már olvastam a könyvét, eleve csodálattal tekintek rá, de élőben látni őt, hallgatni egy leírhatatlan érzés!! És az előtte fellépő Never Give Up Gospel együttes Bolyki Balázzsal pedig csodálatos!!! Még most is libabőrös leszek, ha visszagondolok arra a szombat délelőttre!!! Feltöltődtünk az erejéből, jót tett ez a délelőtt.

Délután Benny szülinapját (és az enyémet :D ) ünnepeltük a kertben, apa bográcsban főzött, jó kis délután volt. Este még elmentünk a tesómmal tescozni + Robertáékhoz, aztán megint kidőltünk. :) Vasárnap fodrásznál és kozmetikusnál kezdtünk, kimentünk a temetőbe, aztán irány haza, ebéd és kis pihi után indultunk is vissza Bécsbe... nem mondom, hogy kipihentem magam hétvégén....

Hétfőn újra munka, és nálam a kattanás, ugyanis egy nyáriasabb cuccom sem jön rám.... ennél nagyobb pofon nem is kell, most szenvedhetek a hosszú gatyáimban a nagy melegben, így jár, aki lazáskodik, lazáskodik, aztán hirtelen kihízza a ruháit... tehát most bekeményítés van, majd mesélek erről is.... :) 

Futni holnap fogok, este fél 7-kor lesz a DM női futásnak a "bemelegítő" versenye, tavaly és tavalyelőtt is voltam, 5 km-t fogok futni, lehet 2,5 és 5 km -t futni, én mindig ötöt szoktam. Azt tervezem, hogy leszállok előbb a metróról és átfutok a Dunánál a hídon és futva érkezek a starthoz, legalább meglesz a napi futás adagom is, már hiányzik nagyon. Remélem, hogy a lábam is együttműködik majd...

Vasárnap is lesz szabad délelőttöm, akkor is nagyobbat tervezek futni, aztán majd meglátjuk, hogy mire lesz időm. :) 

Közben neveztem a május 11.-ei siófoki WINK futásra is, a félmaraton távra, tavaly ott futottam életem első félmaratonját, idén ez az ötödik lesz.... vissza szeretnék vágni egy kicsit Siófoknak, tavaly még bele-belegyalogoltam, úgy lett a vége 2:20, ha emlékeztek, idén jó lenne 2:10 körül beérni. ;) :) Meglátjuk... igyekezni fogok. 

Aztán nemsokára Ultrabalaton... még totál nincs semmi letisztázva, mindenki nyugodt. Én már izgulok, de sebaj. :D :D 

Célok vannak, már csak küzdeni kell értük! :)))) 




1 megjegyzés:

Catherine írta...

Látszik, hogy már nem vagyok a csoportban. Nem is tudok Rólad szinte semmit mostanában. :(
Egyébként pedig, ha ennyit futsz, akkor jók lesznek a nyári nadrágjaid is. :)