2013. szeptember 5., csütörtök

Megjöttem! :)

Letelt a nyaralás, hétfőtől újra a régi kerékvágásba rázódunk....

Nem bánom, pont elég volt ez a két és fél hét, most már kicsit vártam is, hogy újra dolgozzak, hogy visszatérjünk a megszokott kis hétköznapokba. :)

Sajnos a Balcsiban már nem tudtunk idén fürdeni, lehűlt a levegő és a víz is, mire odaértünk, így ez az első olyan évem, hogy csak lábat mostam benne és nem úsztam, viszont cserébe nagyon sok helyre kirándultunk, bringáztunk és futottam jókat, úgyhogy mégis sikerült feltöltődnöm. :)

Először anyáéknál voltunk vasárnaptól péntekig, ezalatt meglátogattam végre Kinga barátnőméket, akik nagyon hiányoznak nekem otthonról, végre picit tudtunk beszélgetni is, voltunk Pesten VONATTAL (nagyon retrooo volt :D ) kirándulni, Hard Rock Caféban ebédeltünk, voltunk a veresegyházi Medveparkban, ahol Bennynek a játékvonat jobban bejött, mint az élő macik, akiket mézzel lehetett etetni :D , augusztus 20.-án Rácalmáson voltunk a városnapon, ahol szuper koncertek voltak (többek között Vastag Csaba is - lehet röhögni!!!! :P ) , de a Rúzsa Magdi koncert tényleg jó volt, na! :)

Rácalmáson is futottam kétszer, de ott nem annyira szeretek, mert állandóan lesben kell lenni a kutyák miatt, most is összetalálkoztam egy pitt bull féle vérebbel, aki támadóállásban leste, hogy tovább merek e menni vagy nem, úgyhogy inkább visszatolattam egy kis utcáig és útvonalat váltottam. :)

Idén vittük a bringáinkat is, így kicsit mobilabbak voltunk, de inkább Szigligeten használtuk őket, ott jobbak az útviszonyok azért. :)

Pénteken aztán elindultunk Szigliget felé, sajnos megjött a rossz idő is, de nem hagytuk elvenni a kedvünket, Szigliget nekem minden időjárásban TÖKÉLETES!!!! Pénteken még a kikötőben kint tudtunk ülni a füvön lévő asztaloknál, így azt ki is használtuk, de másnaptól már elromlott az idő, esett az eső.

Mi esőben is nekivágtunk a környéknek, voltunk Keszthelyen, Kehidakustányban, Füreden, Tapolcán, szóval nem unatkoztunk. Egy szuper házat béreltünk, mindennek volt helye, gyönyörű rendezett kertje volt, jövőre is szeretnék ide visszamenni!!!

Kétnaponta eljutottam futni, általában egy kör 5,7-6 km volt, attól függ, hogy megálltam e a molónál fotózni vagy nem. :) Utolsó napokban 8 km-es kört is kitaláltam, az is nagyon jó volt , a tempóm végig minden futásnál újra a régi volt, simán mentek a 6 perc alatti kilométerek. Kivétel a nagy hegyre felfutni, ahol a ház állt, na, ott mindig kellett a 6:15-6:30 egy kilométerhez. :) Megdolgoztatott rendesen egy-egy ilyen kör reggelente. :)

Amikor az idő engedte, bringáztunk is a közelben, egyszer eltekertünk Balatongyörökig, kicsit újraéltem az Ultrabalatont, mert akkor futva tettem meg azt a távot, most ugyanott bringáztam, sőt még tovább is mentünk, de aztán eleredet az eső, így inkább visszatekertünk gyorsan Szigligetre. Igy is 28 km lett az akkori túránk, és nekem mindezt Bennyvel a hátam mögött kellett megtennem, tehát jó 20 kilós kis csomagom volt mindig, ha bringázni indultunk. :)

Utolsó hétvégén nagyot tekertünk, akkor átmentünk Keszthelyig a bringaúton és vissza, az jó 47 km-es túra lett, szuper volt!! Nagyon jó a bringaút a Balcsi körül, egyszer szeretném körbetekerni egy hétvége alatt mindenképpen!!! :)

Jó volt az a pár nap Szigligeten, nekem az a hely olyan, mint a második otthonom, amint bekanyarodok az autóval a főútról, máris dobban egy nagyot a szivem és érzem már ott a nyugalmat, a békességet. Giccsesen hangzik, de így van..... Ha futok egyedül, ha felmegyek a várba, teljesen ki tudok kapcsolódni, fel tudok töltődni. Minden évszakban imádom, mindegyiknek meg van a maga szépsége.... ősszel is készülünk majd a fogas fesztiválra és lehet, hogy tavasszal is meg tudom majd látogatni egy futóverseny alkalmával, de ez még most körvonalazódik... :)

Úgyhogy jó volt a nyaralás, de már jó volt visszatérni a hétköznapokba is, már Bécsben futottam kétszer azóta, egyszer hétfőn, egyszer pedig ma, ma hazafutottam munka után, nagyon jó volt!!! :) Lassan rendszeresíthetem ezt, mert itt az ősz, mikor már nincs dög meleg, kétnaponta szerintem be fogom iktatni. :)

Turista a fővárosban :D

Eshet az eső, de mi azért is nyaralunk!!! :)

Balatongyöröknél itt volt az Ultrabalatonkor a váltásom,
kicsit nosztalgiáztunk, aztán tekertünk tovább :)

Hévizen kávéztunk egyet Kehidakustány után :)

Tapolcai látogatás, szintén kötelező program :)

Már alakul az új DK utánpótlás... ;)
 Imádja a polóját és ő is futóversenyre szeretne menni :D

Ultrabalaton nosztalgia: Pécsely-Vászoly környéke :)

A szigligeti várban, ami szintén kötelező program :)

Szigligeti kikötő, ahol törzsvendégek vagyunk és
 ahol Benny kedvenc barátnője van, Marcsi néni :)

A szigligeti Várkávézóban is törzsvendégek vagyunk, hol kávét,
 hol gyömbéres limonádét, hol teát iszunk,
de idén saját készítésű fagyijukat is leteszteltük (minden nap több fajtát :D )

Reggeli futás közben elcsíptem egy napfelkeltét végre! :)

Áttekertünk Keszthelyre kürtös kalácsot enni... :)
47 km lett a túra, szuper volt! :)))