2013. szeptember 8., vasárnap

Rote Nasen Lauf 2013

Egy jó ügyért futottunk!!! :)

Az úgy volt, hogy a DK Teamből egy csapattársam, Petra augusztusban kiköltözött Bécsbe, mert itt kezd tanulni, és megbeszéltük, hogy majd néha futunk együtt, ha úgy adódik. :) 

Jelentkezett ő is a 21.-ei women's run-ra, az éjszakai futásra majd oktober elsejére is, és megegyeztünk, hogy most vasárnap futunk egyet valahol közösen, én az Alte Donaut írtam neki, mert ott már régen voltam, és most picit hosszabbat akartam futni. Írtam, hogy oké e a 12-15 km neki, erre annyit válaszolt, hogy az kicsit sok lesz, de mehetünk. :) Ez volt hét elején....

Közeledett a hétvége, engem egyre jobban kerülgetett a frász, hogy MINDENKI Budapesten fut félmaratont a Nike-on és most nem leszek ott, nem leszek ott Bogesznek sem, nem leszek ott a többiekkel és napról napra nehezebb volt a készülődéseket olvasni fb-on. De mivel nyár elején még nem tudtam, hogy rendbe jön e a lábam eddigre, ráadásul tavaly is dög meleg volt és a nevezési díj is elég húzós, így az eszemre hallgattam és nem jelentkeztem rá. De rossz volt figyelni az eseményeket....

Aztán péntek délelőtt a kolléganőm megemlítette, hogy vasárnap lesz a Rote Nasen Lauf a Praterben, nem megyek?? Már tavaly is akartam menni, de elnéztem az időpontot, idén pedig azt hittem, hogy hónap végén lesz, így nem is kerestem rá.... na, egyből megkerestem a linket, kiraktam fb-ra , hogy a futós barátnőimet érdekli e esetleg és megkérdeztem Petrát is, hogy nem lenne e kedve inkább itt futni vasárnap. :) Rögtön jelentkezett ő is, 9 euró adomány volt a nevezési díj, egyből át is utaltam és készülődtem akkor már a futórendezvényre. :) Annyiban volt egy kis vigasz, hogy tudtam, a többiek pont abban az időben fognak Budapesten futni, míg mi itt kint, így majdnem olyan, mintha együtt futnánk, az érzés ugyanaz lesz, csak a helyszin lesz más. :) 

Reggel autóval mentem ki a Hauptallee-hoz, a Stadion mögé, van egy nagy parkoló ott, még nem voltak sokan, simán találtam helyet. (kifele jövet azért a 8 euro parkolási díjat bekaszálta az automata, de mindegy... :D )

Átsétáltam a metróhoz, ahova Petra érkezett, aztán együtt felvettük a startszámunkat, kaptunk még mellé egy piros bohócorrot és egy kis gyűjtőlapot, amire a lefutott kilométerek után kaptunk pecséteket. Egy lapra elvileg öt kör pecsétje fért, ami 20 km-t jelentett. Akkor már Petrával játszottunk a gondolattal, hogy esetleg pihenőkkel lefutunk legalább egy félmaratont, de majd meglátjuk, hogy megy az egész... :) startolni bármikor lehetett, gyors before fotózás után nekiindultunk. :) 

Még nem volt dög meleg, kellemes futóidő volt, egyre többen voltak a pályán, érdekes volt köztük futni. Voltak sétálók, görkorizók, rollerezők, többször felbukkantak a bohócdoktorok különféle jelmezben, néha vizet spricceltek ránk, néha zenéltek, néha mókáztak, aranyosak voltak. :) Két kilométer után volt a fordító, ott megkaptuk a négy pecsétet mindig, lehetett inni is náluk. Itt néha feltornyosultunk, mert mindenki a pecsétre várt, az elején megállítottam az órámat, de aztán inkább hagytam, mert nem akartam összekavarni az időt, távot stb... úgyhogy lehet hogy ezek miatt is veszítettem métereket, amik a végén pont hiányoztak, de mindegy. :)

Jól ment az első kör, aztán a második is, utána már kezdett meleg lenni, de kitartottam, jött a harmadik is, akkor már fejben gondolkodtam, hogy mennyit is lenne jó futni és pihenjek e vagy sem, de végül elindultam egy negyedik körre is, hogy majd az alatt eldöntöm, hogy pihenjek e végül. :) Na, ekkor már igencsak meleg lett, szenvedtem a kompresszios zokniban, a futógatyában, a sapiban, minden zavart. Viszont nem hagyott békén a tudat, hogy ha még a következő kört lefutom, akkor tele lesz a kis gyüjtőlap és meg lesz a 20 kilométer, utána pedig még pihenés után mindig visszamehetek futni, ha még bírom. Bár nem terveztem ennyit futni, de nem fájt a lábam és nem hajtott a tatár minket, talán pont ezért élveztem végig és fel sem tűnt, hogy már lassan eltelt másfél óra és én még futok. :) 

A negyedik kör után végül elindultam egy ötödikre, így 2 óra 9 perc után tele lett a kis lapocskám 20 kilométerrel. Garminom szerint csak 19,55 km lett, de én azzal is tökéletesen elégedett voltam. :) ez az első garmin link:


Az órám szerint a tényleges mozgási idő 2:05 lett, levonta azokat az időszakokat, mikor megálltam fotózni, pecsételni vagy épp Petrával váltottunk pár szót. :) 

Picit pihentem, körbenéztem a sátraknál, nyújtottam, leadtam a gyüjtőlapot, kértem egy újat és vártam Petrát, hogy ő hogy áll, hogy érzi magát. :) Meg is érkezett, már ő is fáradt és melege volt, az volt a baj, hogy fél 1 után már nagyon meleg volt és kevés volt az árnyékos hely a szakaszon, így már nekem is kezdett a lelkesedésem enyhülni... 

Megbeszéltük, hogy én még egy kört mindenképp megyek, aztán meglátom, hogyan tovább, neki akkor még kettő köre volt hátra ahhoz, hogy elérje a 24 km-t. Nekiiramodtunk, de már éreztem, hogy a lábam nehezebben mozog, nem fájdalmat éreztem, csak fáradtságot, ezért kényelmesebb tempóban haladtam. 

Megkaptam a négy pecsétet, jöttem visszafele, megint játszadoztam a gondolattal, hogy menjek e még egy kört vagy menjek e egy kisebb kört, hogy még 2 km-t hozzá gyűjtsek, de aztán megszólalt a vészvillogó a fejemben, hogy már így is túlteljesítettem a mai napra tervezett edzésadagomat, ideje visszakapcsolni, ha szeretnék a következő időszakra tervezett versenyeken is részt venni. Úgyhogy a kör végén szépen kiálltam, és kifújtam magam, mára elég volt a 24 km. :) 

Ez a második szakaszom linkje: 


Itt 27 perc lett az időm, a tényleges mozgási időm 26 perc, megint a pecsételéssel és a vízivással estek ki percek. :) 

Ha összeszámolom a két futást, akkor 24 km-t (Garmin szerint 23,55 km-t :D ) futottam ma 2 óra 31 perc alatt, ha a levont számokat nézem. Ha a brutto időt, akkor 2 óra 35 perc, még az is szuper idő, elégedett vagyok magammal. :))) 

Ahhoz képest pedig, hogy először csak 12-15 km-t akartam ma futni az Alte Donaunál.... ahhoz képest pedig mega büszke vagyok magunkra, hogy ilyen ügyesen gyűjtöttünk kilométert a bohócdoktoroknak!!!! :)

Petra is lefutotta a 6 kört, a 24 km-t, büszke vagyok rá is, mert saját véleménye szerint most nincs formában... mi lett volna, ha formában lenne?? akkor mennyit futott volna? És ahhoz képest, hogy először sokkalta még a 12-15 tervezett távot is.... :D ;) :) 

Jó kis futás volt, nekem amúgy is szívem csücske minden olyan futás, ahol jótékony célra megy a nevezési díj vagy az egész rendezvény, így ez a Rote Nasen Lauf mindenképp felkerül a kedvencek listámban, jövőre időben figyelni fogom már a nevezést és megint ott leszek vagy ott leszünk! ;) :) 

Így valamilyen szinten ott is voltam a Nike Félmaratonon, meg nem is, én is futottam a mai nap félmaratont, lélekben Bogesszel és a többiekkel voltam, de Bécsben is hozzátettem pár kilométert egy jó ügyhöz!!! :) 

Azért annak örülök, hogy jövő héten Pakson "csak" 14 km-re jelentkeztem, elég lesz az bőven. :)))) 

Indulásra készen a két bohóc :)


Petra a második körben :) 


Itt már közben átöltözött, nagyon meleg lett..., 
de fut rendületlenül tovább :)


Megtelt az első gyüjtőlapom, 20 km lefutva! :)
Jöhet a következő lapocska :)))


24 km a bohócdoktoroknak továbbítva :)


A DK Team ott segít , ahol tud! :) 

Kétszer 24 km tőlünk nekik!!! :) 


Szép volt Bécs, szép volt Budapest!!!!! :)))


Nincsenek megjegyzések: