2014. március 9., vasárnap

Készülődés

Tíz nap van hátra a Balaton SzuperMaratonig...

Ennek apropójából ma látogatóim voltak Bécsben, a roaDKillers csapattársaim jöttek egy igazi bécsi szeletet enni és átbeszélni a szakaszokat, hogy ki mit fut majd, mi hogy legyen. :) 

Nagyon jó kis délutánunk volt, rengeteget nevettünk, úgy érzem, hogy nagyon vidám négy napunk lesz majd a Balaton körül, jól megértjük egymást. :) 

Én végül az első három napon futok, mert minden nap pihen egy valaki, én majd vasárnap pihenek, csak a befutó pár métert fogom kocogni aznap a többiekkel. :) 
Első nap én startolok majd Siófokról, Szántódig kell futnom, ami 15,8 km lesz, aztán másnap én futok be Keszthelyre, ami majd 15,6 km lesz, Szigligetre Gábor fut be, mert fel kell caplatni a vár aljáig, így örömmel átadtuk neki ezt a szakaszt, ő pedig örömmel vállalta. :) Mi pedig majd autóval várjuk őt és kávézunk egyet a Vár kávézóban, ha nyitva lesznek. :))))) 
Szombaton én startolok Badacsonyból, az aznapi szakaszom 13,5 km lesz, Révfülöpre érek majd be. 
Elég lesz így bőven a három nap, picit tartok is tőle, de próbálok nem arra gondolni, hanem arra, hogy milyen jó lesz ez a négy nap. :) 

A héten újra kezdtem futni, de még óvatosan, kétszer voltam 7 km-t, szombaton 14,5 km-t, ma pedig 9,2-t. Első hétre ez így pont elég is volt a két hét szünet után. Kétszer még konditerembe is eljutottam, szobabringáztam picit + erősítettem kb. húsz percet a gépeken.

Jövő héten vasárnap lesz a Wien Energie futás, amin minden évben ott vagyok, ezzel nyitjuk meg a futószezont Bécsben, tavaly ott futottam az eddigi legjobb félmaraton időmet, de idén inkább csak a kis távra jelentkeztem, a 6,8 km-re, mert nem akartam rizikózni, hogy a balatoni futás előtt nehogy közbejöjjön valami. Andi is jön a 6,8 km-re, a tesóm pedig nordic walkingol. Kapunk érmet és befutócsomagot. :)
 Jó lesz, utána bandázunk még kicsit, mint mindig. :) 

roaDKillers Bécsben :) 




Nincsenek megjegyzések: