2014. április 6., vasárnap

Előkészületek

Holnaptól....

Mikor ezt leirom, mindig eszembe jut ez a találó kép, amit már szinte minden fogyis társam megosztott facebookon:

 

DE, holnaptól én is igyekszek rendszert vinni az életemben, már az első lépést meg is tettem: rendeltem minden napra ebédet az irodába egy magyar cégtől, amit sokan dícsérnek itt Bécsben. Az áraik szerintem elfogadhatóak, naponta 5 eurót amúgy is ott hagyok bőven a boltban kajára, itt pedig rengeteg kaja közül lehet kiválasztani a napi menüt és az öt napra fizetek 22 eurót, ami szerintem nagyon jó ár. 

Van Vital menüjük, ahol fel van tüntetve a kcal és ch érték is, ezek közül válogattam össze a hétre a napi kajámat. Holnap sörös csirkemell steak lesz kukoricás rizzsel. Reggelente ezek után is meg fogom inni a tejeskávémat, utána azt tervezem, hogy csak gyümölcsöt eszek délig, akkor fogom megenni az ebédemet, amik mikroban is meg lehet melegíteni, ha korábban hozzák. Délután uzsonnázok majd és vacsorára fehérjedús kajákat fogok betervezni, mint régen. A kenyér és az édesség leredukálva, mint régen. De ami a legfontosabb, az esti nassolások, eszegetések lesznek elfelejtve, mert ezzel van a legnagyobb gondom. Az elmúlt héten már aránylag ügyes voltam, magamhoz képest kevesebbszer mentem a nasis szekrény felé. :)

Mozogni még nem annyira tudok, pénteken voltam ortopédián újra, megint kaptam szurit a térdembe, ez most kellemetlenül talált, mert utána kicsit fájt egész nap, megint bekötötték három napra a cinkes kötéssel és majd 14.én lesz kontroll, akkor megnézi a doktornő, hogy kell e további terápia vagy hogy állok. Tehát 20.án még 10 km-t sem fogok futni Füreden, ez már szerintem majdnem fix. Egyre inkább barátkozok a gondolattal, hogy ott még csak szurkolói üzemmódban fogok működni. 

Szóval egyenlőre a kajával tudom csökkenteni a súlyomat, a torna még várat magára. Max. felsőtest gyakorlatokat tudok csinálni majd súlyzóval, azt lehet megpróbálom a héten. Reggel mérlegre állok, már jó mélyre eldugtam az ágy alá, de olyan 72 kg körülre tippelem magam. Jojózok rendesen.... tényleg igaz a mondás, hogy a fogyókúra olyan, mint a szerencsejáték, ha veszítek a súlyomból, nemsokára duplán nyerem vissza. :D :D 

Kedden azért egy picit lazáskodni fogok, mert a szülinapom lesz, de majd próbálok ésszel lazáskodni. :) Bár a Budapest Bistroban mindent lehet, csak lazáskodni nem, de sebaj. :) A célom az, hogy ultrabalatonra bőven 70 kg alatt legyek, kevesebb súlyt kelljen cipelnem a futáskor. Reális cél, addig sikerülhet és sikerülni is fog. Csak szokjam meg ezt a napi meleg kaját, már az egy fél siker lesz, az tuti! Írom majd itt a kajákat és az érzéseimet, mint régen. :)

3 megjegyzés:

Bogesz írta...

Annyira vártam azt a 20-át.
Így is várom perszem és az egészség az első!!!
vigazstalom magam, hogy szurkolóként legalább többet látlak, mint versenytársként! ;)

kovtama írta...

Nagy szerencsejátékos vagyok :D

martinelli írta...

Na igen! Holnap, hétfőtől, elsejétől :D De ismerős ez :P

Hajrá Bambi! Meg tudod csinálni, már tudod hogyan kell :)