2012. szeptember 7., péntek

Még kettőt alszunk! :)

és Nike félmaraton Pesten! :)

Az elmúlt hetem igen zsúfolt volt, így nagyon időm sem volt foglalkozni azzal, hogy vasárnap Bogesszal párban félmaratont futunk.

Benny újra ovis lett, új csoportba került, kedden a 6. házassági évfordulónk volt, így délelőtt kicsit kimozdultunk P-vel, ebédeltünk, sétálgattunk és este 6-kor még ovis szülőin is végigültünk két órát a miniatür székeken, ami feltette a napra a koronát. :)

A hotelben káosz van, így túlóráznom kell pár plussz nappal, mellette fogorvoshoz is járok, szóval tényleg azt sem tudtam, hogy hol áll a fejem. Három napig pakoltam, mindig ami épp eszembe jutott, azt dobáltam bele a táskába, így meg is lett az eredménye, mert szinte csak őszi cuccot hoztam magamnak. :)))

De legalább a futócuccom mind itt van!!!! :) A lényeg....

Tegnap 11-kor még fogászaton voltam, aztán 3-tól munka, onnan haza, gyors alvás és reggel negyed 7-kor már megint a hotelben voltam, 11:45-ig vállaltam egy műszakot, onnan irány Bennyért az ovi, és negyed 1 körül elindultunk haza. Próbáltam minnél előbb kijutni Bécsből, mert fél 2-2 után már elég nagy a dugó pénteken, de már így, fél 1 körül is érezhető volt, hogy sokan tartanak hazafelé.

Apát összeszedtük Tatabányán, gondoltam is Rád Csandi ;) , de villámlátogatás volt, csak felszedtük az egyik benzinkúton és jöttünk is tovább. :)

Fél 5-kor már fodrásznál voltam, aztán a dédihez is beugrottam, és hullafáradtan estem haza. Most ideültem, hogy végre átnézzem a vasárnapi futás infokat, de egyenlőre még nagyon káosznak érzem, hogy hol tudok majd parkolni, mit hol találok, hogy jutok a váltópontra stb.... de majd biztos minden érthető lesz, ha fent leszünk és jót fogunk futni. :) Azért már várom ám, újabb érem a gyüjteményemben. ;)

Majd vasárnap este jövök a részletekkel, gondoljatok ránk, hogy minden simán menjen! :)))))

2 megjegyzés:

Csandi írta...

Már most sokszor gondolok Rátok csajok, de holnap még többször fogok, megy egy kis plusz pozitív energia:)♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
És remélem novemberben azért hosszabb lesz az a Tatabányán töltött idő:))))))))))))

martinelli írta...

Most értem ide, így csak utólag gratulálok, bármilyen eredményt is értél el!